20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מרמור בעקבות החלטת בית הדין האחרונה

אכזבה בקרב גורמים בתנועה בשל החלטת בית הדין של הליכוד למנוע מעשרות ממתפקדי הליכוד החדשים להתמודד לוועידה הקרובה.

גורמים בליכוד מבקרים את החלטת בית הדין של הליכוד שביטל ביום שישי אחרון את החלטת מזכירות – הליכוד בראשות השר ישראל כץ שאפשר למתפקדי ליכוד חדשים שאין להם שנתיים חברות במפלגה להתמודד לוועידה הקרובה.

לפני כשבועיים פורסם לראשונה באתר ליכודניק שחוק – ישן מונע מחברי ליכוד רבים להתמודד לוועידה מכיוון שאין להם שנתיים חברות במפלגה.

 

החוק לא היה ידוע בזמן שרבים הצטרפו לליכוד ופקדו לליכוד, לאחר הבחירות לאחרונות לכנסת. העובדה שנמנע מהמצטרפים חדשים להתמודד גרם תסיסה גדולה בקרב הפעילים החדשים שהרגישו שניצלו אותם כדי לפקוד וכאשר הם ביקשו  להתמודד, התמודדות מנע מהם. והיו כאלה שאף הגדירו זאת כאחיזת עיניים של בכירי המפלגה שכביכול פתחו את המפקד והמפלגה, אך בשימור החוק הישן מונעים מצעירים וחדשים לפעול במפלגה ולהיבחר למוסדותיה.

בעקבות הביקורת הגדולה, ביום שליש שעבר, יו”ר מזכירות הליכוד ישראל כץ החליט בצעד אמיץ מצידו, לעלות את הנושא במזכירות המפלגה ולהחליט על קיצור – פז”ם לעשרות חברים שהיו מעוניינים להתמודד לוועידה, קיצור הפז”ם הוא שאפשר להם להתמודד רשמית.

ההחלטה של מזכירות המפלגה לא הייתה טובה לחברים מסוימים שהחליטו לעתור לבית הדין של הליכוד, שפסק ביום שישי האחרון שקיצור פז”ם איינו חוקי שכן מטרת  קיצור הפז”ם לפי בית הדין של המפלגה הוא רק למתמודדים לכנסת ולא לוועידה. החלטת בית הדין הפכה את הקערה על פיה ומנע שוב מגורמים חדשים להתמודד בצורה דמוקרטית.

לליכודניק הגיעו פניות הקוראות למצוא את הדרך לאפשר לחברים חדשים להתמודד. נשאר יום אחד להגשת מועמדות וההחלטה צריכה להתקבל היום ע”י ראשי המפגה. החלטה כזו לטובת המתמודדים החדשים, תפעל לטובת הליכוד שפתיחת השורות תחזק את מעמד הליכוד  כמפלגה צעירה וגדולה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסניף בנשר, אמר את הדברו!

אריק זיו ויזר

“האם הימין הקיצוני עומד מאחורי שי גלילי?”

אריק זיו ויזר

מזל טוב ליו”ר הקואליציה זאב אלקין לרגל הולדת בנו

אלי חזן

ממשיכים במאבק לגרש את המסתננים!

אריק זיו ויזר

כשליאור נפרד מגלעד

ברכת יו”ר הכנסת למתמודדים ליו”ר צעירי הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן