18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
תמר הר פז

מרידור, אני לא מאמינה לו. /מאת:תמר הר פז

ביום 29.12.08 התראיין הרכש החדש- ישן של הליכוד , דן מרידור בגל"צ, בתוכניתו של רזי ברקאי: "הכל דיבורים" וזה מה שהיה לו להגיד על המבצע בעזה: "אני לא חושב שהמבצע צריך לחתור להפלת שלטון החמאס. אני לא חושב שזה אפשרי… אין לנו שום רצון להחזיר את המצב לקדמותו".
דן מרידור, אותה יונה שמאלנית , ששבה אלינו בעונת הנדידה הפוליטית, הידועה גם כפריימריס ובחרה לקנן אצלנו לעת, עתה. עד שתעופף לה מחדש למחוזות שישתלמו לה יותר, אמר שהוא לא חושב שצריך לחתור להפלת החמאס ושקשוק מחיאות הכפיים בשובך שוב נשמע.

בין אהוד ברק, מתן וילנאי, ציפי ליבני וכל שאר אנשי קדימה ומפלגת העבודה, המברברים את עצמם לדעת. ניתנה סוף, סוף, גם למישהו מהליכוד הזדמנות להגיד משהו. הוא יכל לנצל אותה בשביל להזכיר לציבור מי הם אלה אשר הביאו אלינו את החמאס ומי הם אלה, אשר כפו על המדינה את ההתנתקות בהבטחה שלאחר מכן ישכון פה שלום אחרית הימים ומי הם אלה ששתקו ולא הגיבו כשהחמאס ירה קסאם ועוד קסאם ונתנו למצב להדרדר לאיפה שהוא היום, אבל במקום כל זה מה שהיה הכי דחוף לו להגיד זה שהמבצע בעזה לא צריך לחתור להפלת שלטון החמאס ושאין לנו שום רצון להחזיר את המצב לקדמותו.

בהנחה שמרידור אינו סובל מפיצול אישיות לא ברור מי זה "לנו" , אולי זה הוא והחרצוף שלו, אבל אינספור אנשים, מייחלים לרגע בו החמאס יפול סוף, סוף. בין אם אלה אנשי עוטף עזה , המותשים ממטח הקסאמים, בין אם אלה העקורים מגוש קטיף, המייחלים לשוב לבתיהם ובין אם אלה פלסטינאים, המתגוררים בעזה ונאנקים תחת שלטונו של החמאס.

בקולו המאנפף ובדיבורו ההססני, שגרם להצגתו ב"חרצופים" כדמות הנמוגה לאיטה בחר דן שמאלן להשמע יותר שמאלני משמאלני ובזמן שליבני התבוסתנית וברק מלבנון צוברים שלא בצדק, דימוי של אנשי מעש ואסרטיביות, בוחר דוקא מועמד הליכוד לדאוג לשלומו של החמס, אותו גוף לא לגיטימי, שנבחר בבחירות שארגנו שרון ושות' לפלסטינים.

דן מרידור, הדו-חרצופי בחברתה הלא מכובדת של ציפי ליבני, שייך לאותם יפי נפש סלקטיביים שלעולם אינם מנסים ליישב את הסתירה שבין רעיונותיהם השמאלניים – המתייפיפים לבין השאלה עד כמה מוסרי זה ליטול קולות מאנשים רק כדי לעשות אחר – כך את ההפך ממה שהם רוצים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"ונשליכהו באחד הבורות…"

מכתב גלוי לביבי מאת:תמר הר פז

אריק זיו ויזר

אבא זה לא כספומט

אלי חזן

שמונה השנים האבודות של עודה/מאת:תמר הר פז

אריק זיו ויזר

עו"ד הרפז: "זוכרות" – רעש וצילצולים

אלי חזן

בגין הרומנטיקן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן