28.1 C
תל אביב
27 ביולי 2024
ליכודניק
כללי

מעטים מול רבים: הכירו את הקפלניסטים של הימין

אמש בתנאים קשים ובנחיתות מספרית הגיעו מספר מצומצם של פעילי ימין הערב להראות נוכחות בהפגנת האנרכיסטים שהתקיימה ברחוב קפלן בעיר תל אביב. הפגנה זו התקיימה על רקע כניסתו של צה״ל לרפיח עם הרחבת הפעילות המבצעית ברצועה למרות הלחצים הפוליטיים האדירים מבית ומחוץ לעצור את המלחמה ולהיכנע לחמאס.

בסיום הההפגנה החלו המפגינים להתפרע וחסמו את איילון עד שהופעלה מכתז״ית שהושמה במקום מבעוד מועד והמשטרה השתלטה על האירוע. לאחר שיח עם אחד ממארגני ההפגנה תאופיק דלו, מתברר שאותה קבוצת מפגינים מגיעים על בסיס שבועי לרחוב קפלן עוד מתקופת הרפורמה המשפטית.

לדבריו בימים אלו יש חשיבות גדולה להראות נוכחות סמלית בשם המחנה הלאומי במיוחד במקום שנחשב לאחד ממעוזי השמאל בימים אלה. על אף המיעוט וההטרדות שסופגים המפגינים ממפגיני השמאל שנשארים במקום עד לסיום ההפגנה בשעות מאוחרות תוך שהפ סופגים עלבונות ועקיצות ממפגיני השמאל שעוברים במקום.

 בימים אלה שרואים את המוני המפגינים שטופי השנאה בקפלן ובקולג׳ים מבינים יותר ויותר את החשיבות בהשפעה על דעת הקהל. רצוי שיבואו כמה שיותר אנשים להשמיע את הקול הימני במקום בו הוא לא מקבל ביטוי בדרך כלל. חברי הכנסת והשרים מצד הליכוד צריכים לעודד את המתפקדים ואת אנשיהם לפקוד מקומות מסוג זה ולעודד פתחון פה ושיח בדרכי שלום ועל פי חוק. עד כה דלו מספר שלא הגיעו למקום חברי כנסת ושרים. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בנימין נתניהו לפרס נובל לשלום!

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל

אלי ארביב מועמד הליכוד למחוז מישור החוף בליכוד .

אריק זיו ויזר

מגל ועד צ’יקו

אריק זיו ויזר

מאחורי הקלעים לקדמת הבמה: מני אסייג במופע סטנד אפ חושפני

רועי אזולאי

תוצאות ביניים של הסקר שרץ בתוך מרכז הליכוד

אריק זיו ויזר

הם רוצים מדינה ?

יוסי חביב
דילוג לתוכן