26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מי מסובב את טלי

החרדים לקברים, והחרדים לערבים, מדוע מגיע למזוז פרס, טלי ארגמן כדוגמה לאיך מתעללים בתומכי נתניהו.

קו פרשת המים – ברזילי

את פרשת ברזילי אזכור יותר מכל כקו פרשת מים במלחמה בסחטנות החרדית. אין ספק כי הצטרפות העיתונות ומובילי דעת הקהל לחזית המאבק שאיחדה בתוכה חילונים ומסורתיים, עירוניים מושבניקים וקיבוצניקים, עזרו לניצחון של בחירה בחיים ולא במתים. ואולם, מתברר כי לעיתון “הארץ” יש שתי דרכים היוצאות מהמזלג : כאשר מדובר בקברי ערבים  נציגי העיתון נגד הזזת קברים או בעצם בעד שיקום קברים. כך היה בתחקיר שהתפרסם בחג השבועות. מעניין לדעת האם והיה מדובר בקברים של יהודים הם היו מנהלים תחקיר?

 

התפקיד הפסול שנוקט בג”צ

בין שיניים לקברים מתברר כי בג״צ הלך שוב רחוק מעבר לייעודו. בג״צ אולי היה צריך להתריע כי הנוהל לא נכון אך לא לבטל טיפול שיניים מילדים נצרכים. הרי, הכי קל לאותם שופטים למנוע מילדים טיפול שיניים. תפקיד בג”צ היה למנוע פעולות בלתי חוקיות בעליל ולא לעסוק במניעה הנובעת מטעות בהליך.

 

 

מזוז

בתקופה האחרונה כתבתי כאן, חזור וכתוב, על המחדלים של היועצים המשפטיים במשרדי הממשלה השונים ועל האחריות המחדלים של מני מזוז כראש המערכת. פורסם כי מזוז יקבל פרס מלשכת עורכי הדין. על מה בדיוק? על פרשת קצב שבה גרם נזק בלתי הפיך. הרי ברור כי ההתנהלות שלו בפרשה החזירה שנים אחורה את רצונן של הנשים להתלונן על עוולות ההטרדות המיניות.

מהצד השני, מזוז הוא הסמל של עוולות מול חלשים. כך היה עם פרשת ההצבעות הכפולות ב – 2003, בעת ההצבעה על התקציב בשעה שמספר חברי כנסת ביצעו הצבעה כפולה רובם היו חברי כנסת חדשים.

הסיפור המדהים שמזוז מיצה את הדין עם שניים : גורולובסקי וחזן. אחד עולה חדש והשני מתנחל מאריאל. שניהם לא מקושרים לאליטה. מאידך, היו עוד שניים שהצביעו כפול : השר פורז ורוני בר און. שניהם מקושרים לאליטות ושניהם לא הועמדו לדין אך לגורולובסקי וחזן מוצו ומצצו את דמם

לכן לתת פרס למזוז זהו עוולה.

 

בליכוד

לאחר ההצבעה שבה נתניהו ניצח עלו קולות שאמרו שפייגלין יפרוש משום שנכשל.

אני מבקש להציג פן אחר : פייגלין ניצח כל הדרך מכיוון שהוא הפך לאייקון תקשורתי. הרי הוא נמצא בכל פינה של התמודדות ולפעמים גם אם הוא לא נמצא מדביקים לו התמודדות. כך היה בהצבעה האחרונה כאשר כדי לעורר את הליכודניקים יצא נתניהו והציג את המאבק ב”פייגליניזם”.

פייגלין שראה כי הוא שוב בראש החדשות ניצל את הבמה וענה לנתניהו וכך שוב פייגלין זכה בזכות נתניהו בכיסוי תקשורתי.

התוצאה היא שיש לנו ליכוד משותק. לפני ההצבעה הובטח לפעילי הליכוד המרכזיים כי יקבלו תשומת לב אך מתברר כי מייד לאחר ההצבעה לשכת נתניהו החלה לכדרר את תומכי נתניהו והדוגמה הכי טובה היא טלי ארגמן. לטלי הבטיח נתניהו פגישה אך נאלצו לדחות אותה ואז פנה העוזר של העוזר אופיר כץ אל טלי ואמר לה : למה לך להתעכב ? שבי עם שלום. וכך נקבעה פגישה ראשונה שלא התקיימה עם היועץ העסוק שלום. ואז, הפגישה זזה וזזה מידי יום ויום אחד לפני הפגישה שלום אמר כי הוא נאלץ לדחות את הפגישה והוא יגיע אליה בעשר בלילה. טלי התכוננה אך עד חצות העסוק לא הגיע וכאשר השעון צלצל 12 צלצולים התקשרה לשלום והוא כמובן התנצל שוב וקבע איתה למחרת.

למחרת התלבשה טלי במיטב המחלצות ועלתה לירושלים ואכן הייתה פגישה.

הפגישה הייתה במזנון החלבי. קצרה ומתומצתת : “אין לנו מה לתת לך וזהו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

להפריט את הליכוד – יומן פוליטי -אריק זיו

אריק זיו ויזר

לבני למדה ש 65 > מ28 -יומן פוליטי-אריק זיו

אריק זיו ויזר

סולימני מי ?

אריק זיו ויזר

הליכוד מחכה לגל הירש

אריק זיו ויזר

נתניהו נרדם בשמירה

אריק זיו ויזר

מיקי ניצח הליכוד הפסיד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן