24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
אבל בליכוד

ליכודניק מרכין ראש על פטירת הרמטכ”ל ה-15

הבוקר נכנע אחד מטובי לוחמינו, רב אלוף (במיל’) אמנון ליפקין שחק נכנע למחלתו – יהי זכרו ברוך

 

 לאחר שנות מאבק ממושך, בהן נלחם ללא חת רב אלוף (במיל’) אמנון ליפקין שחק במחלת הסרטן, נכנע הבוקר חד מטובי לוחמנו ונפטר לבית עולמו.

 

כפי שדווח בכלי התקשורת, אושפז אתמול שחק בבית החולים הדסה עין כשהוא במצב אנוש. בכוחותיו האחרונים נלחם הרמטכ”ל והשר לשעבר, אך כוחותיו לא עמדו לא והבוקר (ד’) נפח נשמתו.

 

שחק, בן 68 במותו, מילא שורת תפקידים ארוכה בחילות צה”ל ובהם פיקוד על סיירת דוכיפת, מח”ט צנחנים, ראש אמ”ן, סגן רמטכ”ל ולבסוף הגיע לראש הפירמידה ומונה לראש המטה הכללי, והוא בן 51. בכהונתו כמפקד צה”ל, היה שחק הראשון להגדיר את החיזבאללה כארגון טרור והביא להקמתה של סיירת אגוז, כיחידת עילית המתמחה בלוחמת גרילה.

 

מקץ כהונתו ולאחר שלושים ושש שנות שירות צה”לי ושני עיטורי עוז, פשט שחק את מדי הזית והצטרף לחיים הפוליטיים. עם כניסתו לפוליטיקה, סומן שחק כהבטחה גדולה והביא להקמת מפלגת המרכז. בצר לו, כגודל הציפיות כן גודל האכזבות ומפלגת המרכז נחלה מפלה גדולה בבחירות. לממשלת ברק הצטרפה מפלגת המרכז, ושחק מונה לתפקיד שר התיירות. עם התפטרות יצחק מרדכי מראשות המפלגה, מונה שחק גם לשר התחבורה.

 

עם פיזור ממשלת ברק, פרש שחק מהחיים הפוליטיים ורק לאחר כארבעים שנות עשייה ציבורית למען העם והארץ נפנה לעיסוקיו הפרטיים.

 

מחלת הסרטן תקפה אותו לראשונה ב-1995, טרם מינויו לרמטכ”ל, אולם שחק עמד בה בגבורה והחלים ממנה. בחמש שנים האחרונות, שבה המחלה רב אלוף (במיל’) אולץ להתמודד עם המחלה עד אשר הבוקר (ד’) נפטר ממחלתו.

 

הותיר אחריו אישה, העיתונאית טלי ליפקין שחק, וחמישה ילדים.

 

 

תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים ויהי זכרו ברוך



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של שרון אחדות בשל מות אביו

אלי חזן

מילות פרידה של נתניהו מחני.

מערכת ליכודניק

תנחומים לח”כ ציון פיניאן

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערה של משפחת הבר

אלי חזן

ליכודניק מודיע בצער : יוסף דוריאל הלך לעולמו

אלי חזן

ברוך דיין האמת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן