20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

כששקרן כותב ספר על שקרן

השקרנים יודעים ששיגור שקרים בצרורות למרכז התודעה, והאמת נמלטת החוצה. לא נוח לה לאמת, להימצא בסביבתו של השקר, גם בגלל חוצפתו, ובעיקר בגלל הריח… “פסגת שאיפותיו של שרון”, כתב השקרן ויסגלס, “הייתה להיות ראש הממשלה”… האומנם? הלכתי לארכיון…

 

 


שקרנים כמו דב ויסגלס ואריאל שרון יודעים- השקרים שלהם חבויים בארכיונים של התקשורת, וזאת נוהגת לא לחשוף שקרנים ששרתו את האג’נדה שלהם. ויסגלס השקרן כתב ספר על שרון השקרן. הכתיבה אמורה להניב לכותב דיווידנד כפול: כסף, ושכתוב ההיסטוריה. אני פותח ידיעות-אחרונות (14.9.12), ורואה מודעה על עמוד שלם:
אריק שרון ראש ממשלה- ספר חדש מאת דב ויסגלס.

 

כדי לגרות רוכשים פוטנציאליים, נכתב באותה מודעה: “דב ויסגלס כותב בחום ובגעגועים וממבט אישי וקרוב על האיש שבמשך עשרות שנים היה כמעט מנודה, איש ריב ומדון, אך כשהגשים את פסגת שאיפותיו- להיות ראש הממשלה של היהודים, כפי שנהג להתבטא- הוא ידע להתפייס עם סביבתו ועם עצמו, והפך להיות אחד מראשי הממשלה הפופולאריים והאהובים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל”.

השקרנים יודעים שהציבור לא זוכר. השקרנים יודעים ששיגור שקרים בצרורות למרכז התודעה, והאמת נמלטת החוצה. לא נוח לה לאמת, להימצא בסביבתו של השקר, גם בגלל חוצפתו, ובעיקר בגלל הריח.

לקחתי שלושה מסרים מתוך המודעה-

א)- במשך עשרות שנים שרון היה כמעט מנודה.
ב)- שרון היה אחד מראשי הממשלה האהובים והפופולאריים.
ג)- פסגת שאיפותיו של שרון- להיות ראש הממשלה של היהודים.

נכון, שרון היה מנודה (מצורע! אמר עליו יוסי שריד), ונכון, שרון ירד מהבמה כשהוא אהוד ומאוד פופולארי. מה קרה שהפך מ”מנודה” למאוד אהוב ופופולארי? התקשורת!

כש”אבי ההתנחלויות” התנהל באופן שנגד את האג’נדה של התקשורת, אלה הפיצו שנאה, סלידה ותיעוב מהאיש “שלא עוצר באדום”. זאת הייתה הסיבה שהיה “כמעט מנודה”. דקה אחרי שבגד במצביעים ששמרו לו אמונים בימים בהם היה מנודה- התקשורת שיווקה אותו לצרכניה כמנהיג ענק, סבא טוב, והמבוגר האחראי. והוא בכלל השאיר אחריו חורבן…

לגבי המסר השני- פסגת שאיפותיו של שרון, כתב ויסגלס, הייתה להיות ראש ממשלה. לא אגיד שזה שקר. אגיד רק, ששרון עצמו אמר לחברי מרכז הליכוד, מול המצלמות: “אינני רוצה להיות ראש ממשלה”. פעמיים. באותה הזדמנות (ובהזדמנויות נוספות אחרות) הצהיר על מחויבותו לשמירת ליכוד המחנה הלאומי.

אין לי ספק שויסגלס זוכר את ההצהרה של שרון (אינני רוצה להיות ראש ממשלה), גם מפני שהוא מלווה אותו מקרוב מאז שהיה שר ביטחון בממשלת בגין (“שרון רוצח”!), וגם בגלל שמדי פעם במאמרי השקר שלו, ויסגלס מזכיר לנו ציטוטים מפי שרון מול חברי מרכז הליכוד מלפני שנים רבות.

הרודן המושחת פופולארי, רק בגלל שנתן שוחד אידיאולוגי למעצבי דעת הקהל. לא נתעייף מלהזכיר זאת, ולהעלות סרטונים שהתקשורת מסתירה מכם..

 

http://www.youtube.com/watch?v=5M98-ItXKJY&feature=player_embedded#!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עמוס עוז, חייל מקלדת בשירות הטרור

אריק זיו ויזר

פני הדור כפני הלברדור / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

בן כספית, זה בשבילך

אלי חזן

כה אמר יצחק רבין / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

נתניהו נגד ההינתקות- פרויקט מיוחד

אלי חזן

שרה טארה שיר שמח

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן