22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

ח"כ יריב לוין בהאשמות חריפות נגד התקשורת

חה"כ יריב לוין תקף בחריפות את התקשורת שמנסה לפגוע בראש הממשלה וקרא להעמיד לדין את העיתונאי רביב דרוקר היות ופעל בניגוד לחוק


 

ח"כ יריב לוין, נציג הליכד בוועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-20 אמר בתכנית החדשות של גאולה אבן בערוץ הראשון כי הליכוד יפנה למבקר המדינה כדי שיבדוק את "פרשיית העמותות של המחנה הציוני",  לכאורה,כפי שהוצגו הבוקר במסיבת עיתונאים בתל-אביב על על ידו וחבריו לסיעה, אופיר אקוניס, ציפי חוטובלי ומירי רגב.


בעניין "פרשיית הבקבוקים של משפחת נתניהו" אמר ח"כ לוין שמדובר בגיבוב של שקרים וסיפורי מעשיות. ח"כ לוין אמר: " מזה שנים ארוכות אנו שומעים סיפורי בדים ושקרים על הזוג נתניהו ומעון ראש הממשלה ומעולם לא הוגש כתב-אישום נגד בני הזוג בנושאים הרכילותיים שצצים חדשות לבקרים בכלי התקשורת".


ח"כ לוין הוסיף ואמר שחשיפת טיוטת מבקר המדינה בעניין "פרשיית ביבי טורס" על ידי פרשן ערוץ 10, רביב דרוקר, היא מעשה עברייני משום שהחוק אוסר על כתבים לפרסם טיוטות של מבקר המדינה לפני פרסומם החוקי על ידו. "איני חושב שלעיתונאים מותר לחרוג מחוק מבקר המדינה ומה שעשה רביב קרוקר הוא מנוגד לחוק ומעשה בלתי סביר בעליל", אמר לוין.


ח"כ לוין הוסיף ואמר: " אני אומר באופן שאינו ברור ונהיר שפרשיית הבקבוקים היא שקרית ונבזית ובאה לפגוע באופן אישי בבני הזוג נתניהו. בנימין נתניהו עובד מבוקר ועד לילה למען הציבור במדינת ישראל וכל הפרשיות הללו שצצות בתקשורת לא ימנעו ממנו להמשיך ולעבוד למען הציבור".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אביו של אילן אסל נפטר – ליכודניק משתתף בצערו

אלי חזן

זה מה שהיה בישיבת הלשכה באריאל

יפת צדקה

ביבס : "נבחרתי לעשייה"

אריק זיו ויזר

גיל שמואלי זוכר

אריק זיו ויזר

איוב קרא פועל להשבת ישראלים שהצטרפו לדאעש

אריק זיו ויזר

מהונגריה לליכוד באהבה

אריק זיו
דילוג לתוכן