18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד כללי

ח”כ השכל מציגה : בית ספר לדיפלומטיה בינלאומית

האמנם ישראל מדינת טרור גזענית? צפו בתשובה של ח”כ שרן השכל (ליכוד) לנציג הפלסטיני בכנס האיגוד הבין פרלמנטרי (IPU) שנערך השנה בסנט פטרסבורג.

ח”כ שרן השכל נבחרה לאחרונה לכהן בוועד המנהל בוועדת הצעירים של איגוד IPU.
איגוד IPU אחד מהארגונים הבין לאומיים הוותיקים ביותר ובעל מעמד של משקיף באו״ם. האיגוד משמש כפורום למפגש ולדיאלוג בין חברי פרלמנטים לשם קידום מטרות של שלום ושיתוף פעולה בין העמים ולקידום הדמוקרטיה הייצוגית. הוא דן באספותיו בעניינים פוליטיים ובבעיות בין-לאומיות שעל סדר-היום בשישה תחומים מרכזיים: שלום וביטחון; פיתוח בר-קיימא; חינוך, מדע ותרבות; נשים בפוליטיקה; זכויות אדם ומשפט הומניטרי; דמוקרטיה ייצוגית.

מתוך דבריה :

“אתה אומר שהחוק בישראל הוא גזעני. החוק ברשות הפלסטינית קובע שכל מי שימכור אדמה ליהודי דינו מוות. האם זה לא חוק גזעני? החקיקה הגזענית שלכם קיימת כלפי יהודים כבר במשך שנים.
ישראל זו המדינה היחידה במזרח התיכון שהיא דמוקרטיה, מעניקה זכויות שוות לכל אזרחיה לא משנה אם הם מוסלמים, נוצרים, דרוזים, בדואים, יהודים, או מיעוט אחר.
במובן הזה, אני חושבת שזה ברור כשאתה אומר שהבעיה היא בכיבוש אתה צריך להסתכל פנימה. תסתכל על הבעיה האמתית. כשאתה תפסיק להסית לטרור, אלימות ושנאה נגד ישראל, אז נוכל לחיות בדו קיום.
אנחנו חיים בישראל בדו קיום עם תרבויות רבות ודתות שונות. אבל אתם עדיין ממשיכים להסית את הדור הצעיר שלכם לשנאה וטרור.
מה קרה עם האוטונומיה של רצועת עזה? על מה בחרו להשקיע את כספי התשתיות? במקום להשקיע בתשתיות מים, חשמל, מערכת חינוך, בחרו להשקיע במנהרות טרור, בטילים?
האם זה דו קיום או שזה עוד מלחמה, שנאה ואלימות?

כשאתם תהיו מוכנים לשבת למשא ומתן בתנאי של דו קיום אמיתי בלי אלימות ובלי שנאה, אז נוכל לראות עתיד טוב יותר לשני הצדדים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שרן עם נתניהו

ליכודניק

הכוח שבאחדות

חיים פוזן

מי כאן הפרוטקציונר ומי כאן הנפוטיסט?

אריק זיו ויזר

כץ, לוין, רגב ובוקר הכניסו ספר תורה אצל חג’ג’

אריק זיו ויזר

נסגר התיק נגד מפגין שירק ואיים על יו״ר הקואליציה אופיר כץ

רועי אזולאי

מזל טוב לזוהר נתן ולבר שלו לרגל נישואיהם

עינר אביב
דילוג לתוכן