19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

חגיגות הניצחון של שרעבי וגלילי

מאות חברי הסתדרות השתתפו בחגיגת הניצחון של רועי שרעבי, יו"ר סיעת הליכוד בהסתדרות ושל איילת גלילי, יו"ר סיעת הליכוד בנעמ"ת.

[http://youtu.be/r49N0T9LDEo]

מסיבת הניצחון של סיעת הליכוד בהסתדרות בראשות רועי שרעבי, שנערכה במסעדת חזן ברחובות, הפכה למפגן תמיכה בעופר עיני, יו"ר ההסתדרות המתמודד לכהונה נוספת בחודש מאי הקרוב.

באירוע השתתפה צמרת הליכוד: משה כחלון, ישראל כץ, יובל שטייניץ, סילבן שלום, יולי אדלשטיין ולימור ליבנת, סגנית השר ד"ר לאה נס וסגנית השר גילה גמליאל, ח"כ יריב לוין, זאב אלקין, וחיים כץ כמו כן השתתפו באירוע מאות פעילים מכל רחבי הארץ, שבאו לברך על ההישג בבחירות.

סיעת הליכוד בהסתדרות חברה ליו"ר ההסתדרות, עופר עיני, והסיעה תתמוך ברשימתו של עיני בבחירות הקרובות.

רועי שרעבי הודה לח"כ יריב לווין שליווה אותו במירוץ ואת הנוכחים, על התמיכה והתרומה הגדולה לניצחון והודיע כי הליכוד יוצא לדרך חדשה בהסתדרות יחד עם עפר עיני, ובשותפות מלאה עם חברי ההסתדרות בליכוד.

לתודות הצטרפה איילת גלילי, והוסיפה כי היא מודה על תמיכתה של סגנית השר נס, והודיעה כי בכוונתה לחזק את המגדר הנשי במסגרת סיעת הליכוד בנעמ"ת ובמוסדות התנועה השונים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רשימת מועמדים לסניף אופקים

אריק זיו ויזר

רועי ימנה בליכוד

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף טבריה

אריק זיו ויזר

ראשי הרשויות הערביות ממשיכים להתפקד לליכוד

אריק זיו ויזר

אגף ההסברה של הליכוד יצא לדרך

אריק זיו ויזר

מועדון ה Debate

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן