23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
אראל מרגלית וניר ברקת קונים שלטון בכסף
באנר ראשי בארץ

הקרחת של ברקת

לאחרונה נודע כי בכוונת ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, לא להתמודד לראשות העיר אלא להמשיך אל הרשימה הארצית של הליכוד. האם זה ייגמר בבכי ?

הוא עוד עלול לסיים קירח מכאן ומכאן. ברקת, כך מדווח, החליט לא להתמודד על ראשות עיריית ירושלים ואנו עשויים למצוא אותו רץ במחוזות הפריימריז בליכוד על מנת להיכנס לחמישייה הראשונה. אלא שכאן נשאלת השאלה : האם ברקת בכלל עשוי להיכנס לכלל הרשימה הארצית? את זה אין לדעת.

חשוב לזכור : אנשיו טוענים כי פקדו אלפים. ברקת עצמו הביא אין ספור חברי ליכוד באוטובוסים לסיורים שהוא עושה בירושלים על מנת להראות את השפעתו. הם היו מקנחים בארוחות צהריים. אבל איך אמר פעיל ליכוד ירושלמי : "אם הוא חושב שבגלל ארוחות אנשים יצביעו לו הוא ממש טועה".

זאת ועוד, זה לא סוד ששפת הגוף של ברקת משדרת סוג של סלידה מחברי ליכוד. זה נראה כאילו הוא פשוט לא מתחבר אליהם ובוודאי להיפך. יותר מכך, לליכודניק נודע כי לא מעט ממנהיגי ליכוד ישדרו לאנשיהם לא להצביע לו בשל החשש שהוא מסכן אותם במיקום הגבוה ברשימה. ברקת, בואו לא נשכח היה יו"ר מטה קדימה בירושלים. הליכוד הוא לא באמת ביתו האמיתי.

וכך הוא עלול לעמוד בפני שוקת שבורה כאשר יצא קירח מכאן ומכאן. ואל לו לברקת לשכוח : כסף לא יעוור את עיני הכל. גם יריבו הגדול אראל מרגלית הבין זאת. גם מרגלית השקיע הון עתק בלכבוש את מפלגת העבודה. זה נגמר כזכור בפיאסקו גדול ובפרישה של מרגלית מהמחנה הציוני. בקרוב אצל ברקת ?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של מתי יצחק בשל מות אביו

עינר אביב

זכאי בע"מ

אריק זיו ויזר

גבריאל צפרוני הלך לעולמו

אריק זיו ויזר

מתכוננים לקרב

אמיתי שיף

אשת הברזל, בעברית

ליכודניק ספרים

מהלך אלרון ע"פ פלדמן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן