28.1 C
תל אביב
27 ביולי 2024
ליכודניק
בליכוד

הפרלמנט של הקבוצה הירושלמית יצא לדרך

האורח הראשון שפתח את סדרת המפגשים היה יו”ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח”כ דודי אמסלם. בהמשך צפויים להגיע ח”כים ושרים נוספים

 

 

משהו טוב קורה בזירה הירושלמית, קבוצת הצעירים “הקבוצה הירושלמית”, הולכת וצוברת תאוצה. הם עורכים מפגשים באופן תדיר עם פעילים ותיקים וצעירים ומחברים ביניהם, יוזמים פעילויות חברתיות כמו חלוקת מזון לנזקקים ומעל הכל – הם מכניסים רוח במפרשים של הסניף בירושלים.

pic1

לאחרונה (יום ו’) החלו ב”קבוצה הירושלמית” בקיום פרלמנטים. בכל שבועיים ח”כ או שר אחר מגיע ומדבר בגובה העיניים עם חברי הקבוצה ואורחיהם. ללא פילטרים, ללא לשכות, באוירה קיצית ונינוחה יושבים מסביב לשולחן ומדברים על הכל. נחמד היה לראות את השילוב בין פעילים ותיקים ומבוגרים ובין פעילים צעירים יותר.
בין האורחים שהגיעו:
אלי כהן, אסנת מארק, מירב ארגמן, דודו עמר, אלעד ואזנה, נמרוד סבח, פליסיה מועלם, יובל אלגד, אריאל אילוז, אבי דוד, עדן ואנונו, יואב בן אבו, מתן אשר, אריאל גבאי, אריאל מורלי, צוריאל לוי, אייל צור, שילת בנאבו, יוסף ברוס, צחי וינברגר, אורי כהן ודוד קורמן. 

pic2

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ישראל כץ מגן השוק החופשי!

אריק זיו ויזר

בשבח והודיה, ברית למשפחת ח”כ אלקין

אלי חזן

בית הדין של הליכוד מתחפש לבג”ץ

אריק זיו ויזר

אלוף משנה במיל מרדכי בניטה יתמודד בפרימריז בליכוד

הרויזיוניסט

תומכים באיוב

ליכודניק

ח״כ שרן השכל השתתפה בהרמת כוסית חגיגית שארגן יגאל הררי בהוד השרון

ליכודניק
דילוג לתוכן