22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

הנאמן שבגד והרוויח / כתב: נרי אבנרי

רוני בראון הוא טיפוס בוגדני. עם שנינות וחדות לשון, לא מגיעים לצמרת בזמן קצר. בטח לא עם חימה שמתלקחת במהירות. בוגדנות, היא התכונה שהזניקה אותו. פיקחותו של בראון, שנינותו, ותבונתו- שרתו, ומשרתים את בוגדנותו.

הערה: עיתונאים שעושים מלאכתם עם תחושת שליחות, חייבים – בכל הזדמנות- להגדיר את אריאל שרון כרודן מושחת. רודן, משום הבוז הפומבי שלו למחסומים דמוקרטים, ומושחת, משום העננה הפלילית שלא משה ממנו עד לרגע זה. האדרת שמו בתקשורת, היא חטא כלפי הדמוקרטיה, וחריגה מכללי האתיקה.

 

לרודן המושחת אריאל שרון היו שני אמסטפים פוליטיים- שניהם פרקליטים-  שהסתערו על כל מי שהיה נדמה להם, שפוגע באדונם: אהוד אולמרט, ורוני בראון. אמסטפים, משום השימוש שעשו בשיניים ובלשון. השיניים ננעצו במי שתקף את אדונם, והלשון – כדרכם של כלבים- ליקקה אותו. שרון לא אהב שהכלבים ילקקו אותו בפרצוף, אבל הסכים שילקקו אותו במקום אחר. תמורת נאמנותם, הרודן צ'יפר אותם ב"עצמות" משובחות.

 

גם לאהוד אולמרט, המושחת שהחליף את הרודן, היו שני כלבי שמירה. שניהם פרקליטים: חיים רמון, ורוני בראון שהקולר המקיף את צווארו החליף ידיים. האמסטף חיים רמון יצא שמעו למרחוק, ככלב שמירה "שובב", שסולק ממלונת השמירה, בגין שימוש חריג בלשונו.

 

ואם על הלשון של חיים רמון צריך לומר שהיא סיבכה אותו, הרי שהלשון של בראון- זיכתה אותו באוצר. רמון המאוכזב, התקשה לעכל את העובדה שהתיק הנחשק, נפל בידיו של הכלב, שזה מקרוב בא. היה בטוח שחלת הדבש שלו: "אתה כלב, הלכת לי על הראש, הובלת נגדי קמפיין" (בן כספית, מעריב / 3.7.07), הטיח האמסטף השובב בחברו למלונה.  

שורות אלה נכתבות בגין הציטוט הבא: "בקליפת אגוז, זהו בראון: שנון, חד-לשון, ולעיתים מהיר חימה" (הארץ / 2.7.07), כך מתאר העיתונאי יוסי ורטר את מי שקיבל את התיק שהשאיר החשוד בפלילים אברהם הירשזון.

 

אלא שמר ורטר שכח את התכונה הכי חשובה: רוני בראון הוא טיפוס נאלח. עם שנינות וחדות לשון, לא מגיעים לצמרת בזמן קצר. בטח לא עם חימה שמתלקחת במהירות. נאלחות, היא התכונה שהזניקה אותו. פיקחותו של בראון, שנינותו, ותבונתו- שרתו, ומשרתים את נאלחותו.

 

והציטוט השני (שיש לו קשר לראשון) מאותה כתבה מקוממת: "קידומו של בראון מוכיח שהנאמנות משתלמת". נאמנות?? רוני בראון??  בדיוק ההיפך. הוא וחברי המפלגה שלו.  קדימה היא פיקציה. מוטציה פוליטית. בדמוקרטיה בריאה, התקשורת הייתה דוחה מפלגה שעקרונות היסוד שלה: גניבת מנדטים, ובגידה במצביעים. מסתבר שמצד שמאל, בגידה בציבור הימני, נראית כ"נאמנות".

 

רוני בראון גדל והתחנך בבית אידיאולוגי. לכנסת הוא הגיע בזכות הצבעתם של חברי מרכז ליכוד בעלי השקפה ימנית. אלה האמינו לשבועתו האידיאולוגית. דקה אחרי שנשבע אמונים לכנסת, המיר את נאמנותו לציבור בוחריו, בנאמנות למחלק ה"עצמות" ראש הממשלה אריאל שרון.

 

גם ח"כ רובי ריבלין היה מנאמניו של שרון, וגם הוא עמד באותה דילמה. אלא שריבלין החליט שהוא נשאר נאמן לאידיאולוגיה עליה גדל (אידיאולוגיה = מצביעים), ורוני בראון, העמיד את הפה הגדול שלו, לרשות הרודן המושחת אריאל שרון. היום, רובי ריבלין הוא ח"כ מן השורה, והאמסטף של אולמרט, חוגג את פירות בוגדנותו.  

 

החגיגה הזאת היא בלתי מוסרית. תסתכלו על "הכלב" רוני בראון, ותראו את הפרצוף של כלב השמירה יוסי ורטר. ועל החיבור המזיק בין שני סוגי הכלבים, צריך לשאול: היינבחו השניים יחדיו, בלתי אם נועדו?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שקרן אכזרי

אלי חזן

"אחריות מיוחדת" על הראש שלו

אלי חזן

מאמר גלוי לשאול מופז / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

תסמונת הכבשה הפועה

אריק זיו ויזר

בוחן פתע למצביע קדימה

אריק זיו ויזר

אידיאולוגיה מהתחת / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן