29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

‘המטה החרדי בליכוד’ אירח בבני ברק בסימן “חיבור בין אחים”

בסימן “חיבור בין אחים”, אירח אמש ‘המטה החרדי בליכוד’ לסיור סליחות, מאות משתתפים ומשתתפות, ובראשם ח”כ ענת ברקו, ח”כ אורן חזן, יו”ר המטה החרדי יעקב וידר, ומנהל אגף הסברה וקשרי חוץ בתנועה – אלי חזן

 


האורחים סיירו בעיר, במרכזה פגשו את בית הכנסת איצקוביץ’ – בית הכנסת הפעיל ביותר בעולם. עצרו לשיחה עם עשרות מתושבי ותושבות העיר, דבר שיצר דו שיח מרתק בין הצדדים. עלו לגבעת ישיבת פונוביז’, שם שוחחו עם בחורי הישיבה, פגשו ברבניה, ואברכים הלומדים בה. בין המשתתפים בסיור בלטו נציגות מכל הפלגים בתנועה, וביניהם חברים מטעם ‘התא הגאה בליכוד’, צעירי הליכוד וותיקה, דתיים ושאינם.

 

במהלך הסיור נפגשו האורחים עם יחידת האופנוענים של ארגון ‘איחוד הצלה’, המתנדבים הסבירו כיצד ניצלו חייהם של מאות אלפי אנשים מאז הוקם הארגון – “אנחנו מטפלים בחרדים ושאינם, ביהודים ושאינם, נעשה הכל בכדי להציל חיי אדם”. במהלך המפגש נקראו המתנדבים לקריאת הצלה, ונאלצו לעזוב בחטף. עקיבא חופי יו”ר אגודת הסטודנטים של הקמפוס החרדי אונו, סיפר על אלפי הסטודנטיות והסטודנטים שלומדים, “המספר עולה בקצב מסחרר”.

 

סיום הסיור המרתק, נערך בבית מדרשו של האדמו”ר מזלאטשוב, שם התקבלו החכי”ם והאורחים לשיחה קצרה ולשירה חסידית סוערת, המפגש הייחודי לווה בארוחה בני ברקית מסורתית הכוללת צ’ולנט וקוגל, ונערך בהשתתפות האדמו”ר, ונציגי ציבור מהעיר בני ברק.

 

האדמו”ר מזלאטשוב ציין בפני האורחים את חשיבות ההגנה על ארץ ישראל מפני מבקשי רעתה, וקרא לאחדות בעם ישראל בימי הרחמים והסליחות: “אנחנו מקבלים בברכה בבני ברק, את חברת הכנסת ברקו, חבר הכנסת חזן ויו”ר המטה החרדי יעקב וידר. תמשיכו לפעול בהרמוניה ובאחדות למען עם ישראל ולמען שמירה על ארץ ישראל”.

 

חברת הכנסת ד”ר ענת ברקו ציינה את התפעלותה מהאדמו”ר, ומתושבי העיר שקיבלו בסבר פנים יפות את האורחים, ובפרט את הנשים, וכי זה לא דבר מובן מאליו. “אני מודה מקרב לב על האירוח ואהבת ישראל שהופגן בסיור, בהחלט אצא מפה עם תקווה”.

 

ח”כ אורן חזן ציין את קרבת משפחתו לעולם החסידות ואת ילדותו לצילה של תנועת חב”ד, הוא ציין את החשיבות הרבה שיש באחדות בעם, בחיבור בין חרדים לשאינם, וציין כי הליכוד הוא דוגמא טובה לחיבור בין כל פלגי העם. לסיום הזמין את האדמו”ר לביקור בכנסת, בכדי לברך ולהתברך.

 

יעקב וידר יו”ר המטה החרדי בליכוד וחבר נשיאות הליכוד ציין לשבח את מאות המשתתפים: “הנה אנחנו הוא ההוכחה כי אפשר אחרת; הביטו סביב, נשים גברים, חרדים וחילונים, צעירים וותיקים, יושבים בצוותא ובאחדות מלאה. הקרע קיים בעיקר בקרב העסקנים ולא בקרב הציבור. נמשיך ונהווה גשר של חיבור בין האחים, גשר של אור ותקווה”.

 

אלי חזן, מנהל אגף הסברה וקשרי חוץ בתנועה, אמר:

“הליכוד היא מפלגה באמת עממית שמחברת בין כולם בעם ואין כמו הסיור הזה על מנת להמחיש זאת. יש כאן מגוון ישראלי יוצא מהכלל. שתהיה לכולנו בליכוד ולעם ישראל שנה טובה”. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ארדן ברוח צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

מפגש הצעירים עם בנימין נתניהו

אריק זיו ויזר

כנס פתיחת תא לביא במרכז האקדמי למשפט ועסקים ר”ג

אריק זיו ויזר

ארד ואדלר – הביתה מאת : ארז תדמור

אריק זיו ויזר

מוביל את תא לביא ירושלים

אלי חזן

יוזמת זנבה בעיניים של איתן בכר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן