22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

הם פשוט לא מבינים מהי דמוקרטיה

לג'ון קרי, יאיר לפיד ויוזמת ז'נבה יש הרבה במשותף

 

מאתמול בערב אני קורא : ג'ון קרי, שר החוץ האמריקאי לשעבר של ארצות הברית, מנסה להציל את הדיל האיראני.
 
קרי הוא לא הראשון : יאיר לפיד מנסה, מאז שהציבור הישראלי הראה לו את הכיוון החוצה מלשכת שר האוצר, לבנות אלטרנטיבה למדיניות החוץ של ראש הממשלה נתניהו. לא שיש צורך. כן? 
 
רגע, ומה עם יוזמת ז'נבה? היא ניסתה ליצור אלטרנטיבה לממשלת שרון. יש האומרים שהיא הצליחה משום שעו"ד דב וייסגלס הודה באחד הראיונות שלו שיוזמת ז'נבה הייתה אחת הסיבות לקידום ההינתקות. אתן מבינות ? אלו שהביאו את הטרור הערפאתי רצו לבנות מהלך עוקף ממשלה נבחרת. אגב, מדובר באנשים שהפרו את החוק ברגל גסה כאשר יצרו את הסכמי אוסלו. 
 
זה מרתק. יש כל כך הרבה במשותף לשלושת המקרים שציינתי :
כולם קיבלו מנדט בשלב כלשהו מהציבור שלהם, כולם נכשלו במדיניות שלהם, כולם מחפשים ליצור מדיניות מבלי שקיבלו את המנדט שוב, כולם באים מהצד השמאלי של המפה ומה שאירוני בכל המקרים הוא שכאשר המרכיבים שלהם בשלטון הם אומרים שהם קיבלו אמון מהעם, זאת הדמוקרטיה ויש לכבדה. כאשר הם באופוזיציה הם מרסקים אותה ללא רחם.
 
מה עוד משותף להם ? הם כולם מפסידים.
קארמה קוראים לזה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת קורח – מחלוקת כאש שורפת

אלי כהן

צעירים מהליכוד בכיוון הונגריה

אריק זיו

דרבי הליכודניקים

אלי חזן

הכוח שבאחדות

חיים פוזן

אבי בנימיני קורא לנוסחה מאוזנת

אלי חזן

הרחיקו את הילדים שמתחת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן