22.1 C
תל אביב
5 באוקטובר 2024
ליכודניק
הכר את המתמודד : אלעד מרון
בליכוד

הכר את המתמודד : אלעד מרון

 

טובה מעוז ואתר ליכודניק פתחו בפרויקט “הכר את המתמודד/ת”.מספר החברים בתנועה הולך וגדל והמטרה היא לסייע לכל מועמד להגדיל את סיכוייו להיבחר על ידי חשיפה. זוהי מהות השאלון הזה. והפעם : אלעד מרון – מועמד במשבצת הנגב

 

הכר את המועמד שלך לכנסת ה- 21

 

שם פרטי ומשפחה אלעד מרון

מצב משפחתי: נשוי למזל אבא ל – 4 ילדים 2 נכדים

מקום מגורים : אילת

מתמודד באזור/הבטחת ייצוג/רשימה ארצית : משבצת מחוז נגב (דרום)

כמה זמן אתה בתנועה: משנת 1976. סיימתי את שירות הצבאי, הגעתי למצודה ותפקדתי לליכוד

האם אתה חבר מרכז? לא

חבר סניף? כן

רקע על פעילות מקומית בישובך ובארצי : פעיל משנות ה-80. התחלתי את הפעילות במסגרת בית”ר , דרך אלדד הלחמי ,דרכו הקמתי את  מעוזי בית”ר בדרום. המעוז הראשון בו הדרכתי היה  בערד. החניך הראשון שלי היה יעקב חגואל . המשכתי לקריית גת כאשר באותה עת ראש העיר המכהן היה  דוד מגן, לאחר מכן באר שבע, דימונה וירוחם – כל הפריפריה הדרומית.

ב – 2006 (בפריימריס) הצטרפתי כפעיל במחנה  בנימין נתניהו שם הכרתי את אופיר אקוניס

ב – 2008 התחלתי לעבוד  בהתנדבות עם אופיר בפריימריס עד הגעתו לכנסת ,שם המשכתי עם ח”כ בועדת הכלכלה כשנתיים.

עם איזה אישיות בליכוד אתה מזדהה אישית או רעיונית?- זאב ז’בוטינסקי ומנחם בגין.

היום אני מזדהה עם שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס  ,שר התחבורה ישראל כץ

ויו”ר כנסת ישראל ח”כ יולי אדלשטיין .

 

מהי פעילותך בליכוד ומחוצה לה?: כרגע אני עסוק בעבודתי בתחום האבטחה : כעצמאי אני נותן שירותי ניהול אבטחה  בתעשיה אווירת, רפאל , מועצות ובגופים אחרים.

 

מה מפריע לך היום בתנועה ?: לתנועה יש בעיות יומיומיות. אני בתור איש תנועה וותיק ומכיר יכול לעזור ולנסות לתת פתרונות. אני בא להיות  אוזן קשבת לחברי התנועה וכלל הציבור. אחרי הכול אני איש פריפריה, פעיל בפריפריה ולמען הפריפריה

מה הדבר החשוב ביותר לעם ישראל כיום?: שאלה קשה . שמירה על שלמות  מדינת ישראל וגבולותיה ובעיקר  יהודה ושומרון. שמירה על ערכים ובוודאי לא לשכוח את תורת ז/בוטינסקי ובייחוד  5 חמשת הממי”ם.

 

האם אתה מרוצה מהפעילות בסניף שלך? שאלה טובה ! תשובה??… אין פעילות מלבד שרים שמגיעים לכנסים.

למה אתה חושב שיש לך את הנתונים להתמודד? : התבונה והניסיון שרכשתי במהלך השנים והרצון לשנות ולפעול למען החברים.

אני לא מחפש מקום עבודה. היום  בגיל 61 אני מחפש איך אני יכול לתרום את כל הניסיון והידע שצברתי  לתנועה, לעם כולו ולפריפריה בפרט. אני איש מוכר, פעיל, אוהב להקשיב, פתוח לרעיונות ורק בתפקיד של ח”כ הדבר אפשרי לבוא לידי ביטוי . אני ודאי לא מחפש כסא. ניסיון הוא כשרון.

כחבר כנסת במה היית מתמקד (3 נושאים) ולמה?

  1. חינוך- מזל רעייתי היא אשת חינוך. אי לכך  אני חשוף לכל בעיות החינוך בפריפריה ובמיוחד בדרום. עתיד ילדינו זה המחר של עם ישראל, הילדים של היום הם מנהיגי המחר וחובה עלינו להשקיע בהם ערכים ,ידע ואהבת ארץ ישראל. לכן אני רואה בחינוך כדגל המחר.
  2. חיזוק ההתיישבות ברמת הגולן, יהודה ושומרון, בקעת הירדן, הנגב והערבה. רק כך נחזק את ההתיישבות בפריפריה  בדיור ,תעשיה וחינוך
  3. קשר שוטף עם מנהיגים מקומיים בדרום הארץ. פתיחת סניפי הליכוד בפריפריה. כך נחזק ונבנה ליכוד חזק למחר. זה ייתן את ההזדמנות להחזיר את הנגב למרכז .

 

חשוב לי מאד לחזק את הקשר של עם ישראל עם היהודים השוהים בגולה ולהבהיר להם בימים קשים אלה יש להם בית חם וקהילה תומכת,במדינת ישראל ובדרום בפרט.

“חברים יקרים – פונה אליכם פנייה אישית.  

   

אני מבקש תמיכתכם כדי להיות בכנסת ישראל בשבילכם ובשביל עם ישראל. להיות קשוב וזמין לבעיות היום יום שלכם. לעזור ככל יכולתי למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורכם.  

בגילי (גיל61) איני מחפש מושב בכנסת וכיבודים, איני מחפש מינוי כשר. זה ה”אני” האמיתי שלי. ללא הצגות, ללא משוא פנים, ללא מסיכות.  

אם אתם מאמינים שממקומי בכנסת אמלא את המשימה שנטלתי על עצמי, עשו לייק ושתפו את הפוסט, וביחד נצעיד את הליכוד ואת המדינה למקומות טובים יותר.  

שבוע טוב.  

   

אלעד מרון”  


 

 

אשמח לענות לכל אחד הטלפון שלי הוא 0546434215

שבת שלום אלעד מרון

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יוסי אחימאיר, אופיר כץ, מיכאל לב ורפאל גרסון חוגגים יום הולדת

אלי חזן

אקוניס הפך להיות מותג

ליכודניק

אריק זיו: כן לקרולין

אריק זיו ויזר

זיו ויהודה אחים לדרך

אריק זיו ויזר

קובי צורף חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

הרחקת יאיר גבאי מתנועת הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן