30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

היזהרו מנקיית הכפיים / כתב: נרי אבנרי

הבלטת ניקיון כפיה של לבני, המתמודדת על ראשות הממשלה מכילה בתוכה אמירה: מצטערים, למרות שחיפשנו- לא מצאנו משהו אחר לומר בשבחה.
לקחו תפוח רקוב, הכניסו לקופסת אתרוגים, והכריזו עליו כעל אתרוג, שחובה לשמור עליו- אפילו מרשויות החוק!!! המסקנה מבצבצת מעצמה: לאתרוגיסטים אין בעיה עקרונית עם שחיתות!!

אותם אנשים בדיוק, גייסו את עצמם מרצון כדי למכור לנו לימון חמוץ: תצביעו בשבילה, היא נקיית כפיים! תחת הכותרת "קדימה ציפי", כותב אחד ממנהיגי העדר יואל מרקוס: "במפלגה שמפלס החשדות בשחיתות גואה- אברהם הירשזון, אלי אפללו, רוחמה אברהם בלילא, צחי הנגבי, ואולמרט- לבני צברה נקודות בתוקף האינטגריטי שלה" (הארץ / 25.7.08). ועוד ציטוט מאותו מאמר (בתשובה לשאלתו): "אני (ציפי לבני) אענה על המשאלה הציבורית הכללית למנהיגות נקיית כפיים".

במילים פשוטות, מרקוס מפריד – כאילו שזה אפשרי- בין השחיתות של מפלגת השלטון, לבין ציפי לבני. האם היה מציע לה לוותר על תמיכתם של אלה בקדימה, שהוא (מרקוס) מגדיר מושחתים? התשובה ברורה: לא! האם היה מציע לה לסלק מהכנסים של המפלגה את תמונתו של המייסד הדיקטאטור המושחת אריאל שרון? גם כאן התשובה שלילית.

השחיתות מעולם לא הפריעה לאתרוגיסטים של שרון, וניקיון כפיים מעולם לא היווה סיבה לתמיכה במנהיג. אפשר לבדוק את זה: תשאלו את מרקוס אם הוא היה ממליץ לתמוך בבני בגין לראשות ממשלה. הצמרמורת שתציף אותו, תלשין על צביעותו. ולהבדיל מלבני, בני בגין לא צריך את האדלרים והמרקוסים כדי לשכנע אותנו בניקיון כפיו.

ליואל מרקוס, והעדר שמוכר לנו את לבני יש משימה אחת: בלימת נתניהו. מול זה, רצון האזרחים בבחירות- מבוטל!! מצאנו נקיית כפיים, ואנחנו ממליצים עליה בכל לב. ואיך הוא יודע שהיא נקיית כפיים? הוא לא יודע, אבל זה מה שהאדלרים כתבו על האריזה.

להמליץ על ציפי לבני לראשות הממשלה רק בגלל שהיא נקיית כפיים (והיא לא!!)- זה יותר מגוחך (ומסוכן!!) מאשר להציע אוסקר לשחקנית טלנובלה, רק משום שעברה אודישן. ידיים נקיות לא מוכיחות מנהיגות, אלא הן מבחן כניסה לפוליטיקה, בדיוק כמו שהצלחה באודישן היא מבחן כניסה לצוות השחקנים.

אומר בעניין הזה פרופ' קרמניצר: "תנאי ראשוני חיוני למנהיגות ציבורית הוא היכולת של הציבור לבטוח ביושרתה ובניקיון כפיה. מי שלא עובר את תנאי הסף הזה, אין מקום להתעניין כלל בכישורים אחרים שלו ובחזונו" (מעריב / 16.5.08). ועל התנאי של קרמניצר אני מוסיף עוד תנאי: קבלת כללי המשחק הדמוקרטי ללא עוררין!

לבני ידעה שאם תישאר נאמנה לאידיאולוגיה שהביאה מהבית, שרון המושחת יעיף אותה.
זה אותו שרון שמרקוס כתב עליו: "אין זה מקרה שאריאל שרון, שהוא עצמו היה נתון לחקירת משטרה, בחר באולמרט כיד ימינו" (הארץ / 29.7.08).
אסור לשכוח: ציפי לבני הגיעה לאן שהגיעה בזכות בגידתה בתורת אביה. תמיכתה בשרון המושחת, הבוגדני, הרשע, והאנטי דמוקרטי בעליל, הוכיחה שהיא עוד פוליטיקאית תאוות שררה. גם המעריץ הכי גדול של שרון המושחת ולבני האופורטוניסטית, לא יכול לומר שלא דייקתי במאה אחוז. הדגש על מאה אחוז! הבלטת ניקיון כפיה של לבני המתמודדת על ראשות הממשלה, מכילה בתוכה אמירה: מצטערים, למרות שחיפשנו- לא מצאנו משהו אחר לומר בשבחה.

לראש הממשלה אולמרט דווקא היה מה לומר עליה: "סכינאית, פחדנית, שקרנית (שיקרה בוועדת וינוגרד), נגררת, חסרת ביטחון עצמי, ו- היא לא עשויה מחומר ממנו עשויים מנהיגים". והשורה התחתונה אליבא דאולמרט: "אם לבני תגיע לשלטון, אני חושש לעתידה של ישראל". פעם ראשונה שאני מסכים איתו…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בעיני, אהרון ברק הוא פארש / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

על טיפש אחד ושני צבועים

אריק זיו ויזר

מעשה בעכבר פוליטי / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

יוסי שריד- הגיגים מפסגת האגו

אריק זיו ויזר

הקרב על הבית- מצא את ההבדלים

אריק זיו ויזר

להקפיא או להפשיר (לא) זאת השאלה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן