29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

הבחירה המושכלת של שר הבריאות

ברכות מכל קצוות הקשת הפוליטית והכלכלית הגיעו אל חזי לוי לרגל מינויו הצפוי למנכ”ל משרד הבריאות

שר הבריאות יולי אדלשטיין התחבט בין מספר מועמדים ראויים אך החליט לבסוף למנות את פרופסור חזי לוי – מנהל בית החולים ברזילי. הבחירה של השר מראה את כיוונו : העובדה שבחר מועמד מצוין ומצטיין, העובדה שבחר רופא, העובדה שהרופא הזה מגיע מהפריפריה הגיאוגרפית והעדתית, העובדה היא שבית החולים ברזילי התמודד עם אתגרים יותר מורכבים מבתי חולים אחרים ולוי ניהל אותו, העובדה שהרופא הזה היה קצין רפואה ראשי והעובדה שהוא הגיע לפסגה בצנעה.

 

לא רק ראש עיריית אשקלון היה בין המברכים אלא גם ראש עיריית שדרות אלון דוידי ומשפחת ענקי שאמרה מילים חמות. ראוי לציין : גלאם ודוידי מייצגים את ציבורים שלמים בדרום. אין ספור תושבי הדרום העלו דברי תמיכה ברשתות החברתיות בלוי.

 

 

ברכות הגיעו גם מעמותות המסייעות לחולים ובהן אגודת נר דוד אבי ואיחוד הצלה.

נראה כי לא מעט אנשים בציבור הישראלי מחכים שפרופסור לוי ייכנס לתפקידו. מה גם שאנו עלולים לעמוד בפני התפרצות שנייה של קורונה וראוי שההגה יהיה בידיהם של אנשים אחראים כמו השר וכמו מנכ”לו המיועד.

 

התמונה נלקחה מתוך אתר ויקיפדיה : מאת נחום עסיס, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=37162777



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אוחנה בעמדה קדמית להתמנות לסגן שר

אריק זיו

כרטיס מועדון אדום לאליטות בלבד; הסיבה לחיוניות הליכוד בשלטון

פורום פכ"ל

קורן תומכת בסער

עינר אביב

חיים שאול מציל חיי אנשים

אריק זיו

פרשת בלק – שנאת אומות העולם לישראל

אלי כהן

אקוניס על בגין

עינר אביב
דילוג לתוכן