32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

האמת בחשיפת השקר הגרעיראני

ההישג המודיעיני הכביר שהציג נתניהו בנאום מכונן נועד רק לחזק את עמדתנו הבלתי מתפשרת ביחס לאיראן – גם בנושא הגרעין וגם כלפי ניסיונותיה להתבסס לאורך גבולותינו

מתנגדי נתניהו מנסים למזער את ערך ההישג הכביר של המודיעין הישראלי והנאום המכונן המדהים של נתניהו על השקר הגרעיני של איראן בטענה שאין שום נתון חדש שמוכיח שאיראן מפרה את הסכם הגרעין מאז שנחתם, ושהשקר האיראני היה ידוע לכול כבר קודם לכן.

זהו טיעון מופרך המחטיא את העניין מיסודו, שכן לחשיפה ועיתוייה היו שלוש מטרות:

ראשית –

החשיפה נועדה להזהיר את איראן שיכולותיה של ישראל מסוגלות לגלות כל הפרה של הסכם הגרעין, מה שעשוי להרתיע את המדינה הטוטליטרית הקיצונית מביצוע הפרה כזו.

שנית –

החשיפה נועדה לעודד ולחזק את ארה"ב ברצונה לתקן את ההסכם הרע והנורא, ולהחליש את עמדתו הפרו-איראנית של האיחוד האירופי החוזר על טעויותיה הקריטיות של אירופה בראשות צ'מברליין הבריטי ערב מלחמת העולם השנייה שגרמו אחר כך למיליוני קורבנות.

שלישית –

החשיפה נועדה גם לחזק את אזהרות ישראל שהיא תעשה הכול ובכל מחיר כדי למנוע התבססות איראנית בסוריה בפרט ולאורך גבולותינו בכלל.

כבר עתה ברור שכל שלושת המטרות הושגו ובהצלחה רבה. איראן הבינה שחסומה בפניה האפשרות להפר את ההסכם, ארה"ב הגיבה בהתלהבות ורמזה על כוונתה לתקן את ההסכם הרע, וכנראה לא במקרה בוצעה באותו יום תקיפה גדולה על בסיסים איראניים בסוריה שחיזקו את המֶסֶר לאיראן.

 

הצלחה גדולה זו של חשיפת השקר הגרעיראני מהווה בסיס להצלחות מדיניות וביטחוניות גם בעתיד.

 

 

 

 

הכותב, זאב בן-יוסף, הוא נציג מייסדי הליכוד במוסדות התנועה, מוותיקי תנועת בית"ר, עיתונאי, פובליציסט, עורך כתבי עת, איש הסברה ויחסי ציבור מזה יובל שנים, בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, משלים בה תואר שני בפילוסופיה של המדעים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המופע הליכודי המרכזי בירושלים : אצל יורם יזדי

אריק זיו

ליכודניקים היזהרו: הזמירות מבית מדרשו של אבי גבאי הן לא יותר מתרגיל זו להגדלת גוש השמאל

עובד קראוס

מה עומד מאחורי חוק הספרים

אריאל אילוז

ברקו ממשיכה עבור הלוחמים : הקימה שדולה עבור נכי צה"ל

אריק זיו

יום האישה לזונה

אלי חזן

אוחנה בעמדה קדמית להתמנות לסגן שר

אריק זיו
דילוג לתוכן