40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

האלוף עוזי דיין: “אסור להפסיק את המצור על עזה”

אם נפסיק את המצור, נקבל עוד מאחז איראני

אסור למדינת ישראל להפסיק את המצור על עזה, “אם נפסיק את המצור, נקבל עוד מאחז איראני, צריך להמשיך לעצור כל ספינה שעושה את דרכה לעזה, היה פה השבוע ניסיון לפרוץ את הסגר, ניצול ציני של כמה פעילי שלום להכניס לעזה קבוצה של טרוריסטים שלקחו בכוונה נשק קר, התפתח שם קרב קצר עם כמה הרוגים שדמם בראשם ומספר חיילים שמצבם קשה, צה”ל פעל היטב” כך אמר היום האלוף במיל’ עוזי דיין, לשעבר ראש המועצה לביטחון לאומי, בראיון ראשוני לערוץ 7
 
דיין סבור שמדינת ישראל צריכה לצאת מחוזקת ממה שקרה, “אני שומע את כל דברי הביקורת, אוני רוצה לומר שבעיניי השמיים לא נפלו, צריכים לשים את כל גל המחאה העולמי הזה בפרופורציה, פעלנו בצורה מצוינת ולהבא אם יש אנשי רוח שרוצים להזדהות עם עזה, בבקשה שיעברו דרך מצרים ולא דרך הים. יש לנו היום אמנם מערכה דיפלומטית גדולה אבל אין שום סיבה לפחד פעלנו כראוי”.
באשר לפתיחת המצור על ידי המצרים סבור דיין כי הוא צעד נכון, “הם הבינו שבמצב שנוצר הם לא יכולים לסגור את המעבר שלהם, אבל אני משוכנע שהם ידעו לבדוק היטב את כל הקבוצות שעוברות משם, והם ידעו מצוין איך לטפל בקבוצה של טרוריסטים כדוגמת זו שהשתתפה במשט”.
הוא משוכנע שבפעם הבאה ישראל תגיע מוכנה יותר לעימות עם ספינות שעושות את דרכם לעזה, “צריך פשוט להיות פחות שאננים ולהתכונן לאפשרות של התנגשות אלימה, צריך לבוא בגל הראשון של הפשיטה עם הרבה יותר אנשים, ולנחות על הסיפון רק אחרי שהאזור נקי, אני לא רוצה להיכנס לפרטים אבל יש דרכים רבות להשתלט על ספינה עם תוצאות הרבה יותר טובות”.
דיין דוחה את דברי המבקרים שקוראים להתפטרותו של שר הביטחון, “אני מאוד אוהב את החכמים של היום שאחרי, פתאום יש לכולם הסברים, אלה אנשים שלא ירו כדור בחיים שלהם, הם מנצלים את המצב לתקיעת סכין פוליטית. ועכשיו אני שומע אפילו קריאות להקמת וועדת חקירה, ממש מגוחך, עוד מעט כל מבצע צבאי יסתיים בוועדת חקירה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רק המתפקדים יכולים

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף קרית ביאליק

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף הכרם ת”א

אריק זיו ויזר

שלמה מדמון הציג את מועמדותו לראשות מזכירות הליכוד

אלי חזן

החלטת מנהלת הליכוד שנויה במחלוקת

אריק זיו ויזר

העליון החליט בלי פייגלין,מיכי,ויתום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן