18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

האירוע במכון לב – בארגון ליכודניק

צוריאל שרון, בעברו יועצו של השר יוסי פלד והיום דובר אגודת הסטודנטים של מכון לב, הוא האיש שהפיק את האירוע המרשים בעימות המתמודדים להנהגת "הבית היהודי" 

 

לא רק נפתלי בנט ואיילת שקד הם ליכודניקים לשעבר המעורבים עד צוואר בעיצוב פניו של "הבית היהודי". לליכודניק נודע כי צוריאל שרון, בעברו יועץ השר יוסי פלד, הוא האדם שהפיק את האירוע שלשום בו השתתפו המועמדים לראשות הבית היהודי.

צוריאל לא עבר ל"בית היהודי", הוא נשאר ליכודניק מבטן ומבלידה בכל רמ"ח אבריו ושס"ה גידיו. לאחר העימות שבין אופנהיימר לבין פייגלין לפני מספר חודשים, עימות שהופק לעילא ולעילא, קיבל שרון פנייה להפיק אירוע שכזה ובדיעבד מתברר כי מנהיגי הבית היהודי לא טעו. האירוע היה אירוע מרתק גם למי שאיננו שייך לבית היהודי והוא נגע בנקודות אקוטיות בין שלושת המתמודדים : ח"כ זבולון אורלב, השר דניאל הרשקוביץ' ונפתלי בנט. 

אתמול פורסם בהארץ כי מכון לב מנע מאיילת שקד ליטול חלק באירוע בשל היותה אישה.  התקשורת בארץ בכללותה הביעה עניין רב. 

ועכשיו צוריאל שרון נדרש להגביר את השיח הפנימי בתוך הליכוד. עד היום יכולותיו הוכחו. יכולותיו לשלב אינטראקציה בין הקהל לבין המתמודדים לבין הרשת החברתית יוצרים עניין שלא היה כמותו מזה זמן רב. 

 

לאירוע בשלמותו לחצו כאן – מתוך ערוץ 7 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עדותה של ז'וטה הרטמן מלוחמות אצ"י במרד גטו וארשה

אלי חזן

ערך ביום : ד"ר צבי תבור

אלי חזן

מתוך הפלוג : "כך למדו ב'יש עתיד' את הקלפיות של קדימה"

אלי חזן

גאווה ודעה קדומה: תכירו את מרה מרו סנבטו

אריק זיו ויזר

מופז לחברי סיעתו: "לא נקיים מו"מ עם נתניהו"

אריק זיו ויזר

גם בלי חשבוניות אולמרט לא ראוי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן