20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

דיק דיקדק את יולי

כפי שנרמז בגלובס, יולי התפטר מכיוון שלא יכל עוד להתבזות בפרסה של רשות השידור, כאשר אנשי קדימה חוגגים ברשות ,ויולי אינו יכול למנות יו”ר ברשות, לכן זרק את המפתחות לפתחו של נתניהו.

עכשיו ימשך השיתוק ברשות מכיוון שכפי הנראה התיק ימסר לאחד מפורשי קדימה, כנראה לח”כ יוליה שמואלוב

גלובס

השר יולי אדלשטיין החזיר את תיק הממונה על רשות השידור

מלשכת רה”מ נמסר כי השר התבקש להתגייס למאמץ ההסברתי נגד איראן ונגד דו”ח גולדסטון, ולכן אין באפשרותו להחזיק בתיק רשות השידור ■ עם זאת, ככל הנראה הרקע למהלך הוא בעיות במינוי אמנון דיק ליו”ר הרשות

 

השר יולי אדלשטיין החזיר לראש הממשלה את תיק הממונה על רשות השידור. השר הממונה על ההסברה והתפוצות ימשיך לשמש בתפקיד זה.

על-פי גורמים ברשות השידור, הסיבה לעזיבת השר את התפקיד היא סירובה של לשכת ראש הממשלה לקבל את מינויו של אמנון דיק לתפקיד יו”ר הרשות. המינוי, שהוסר בעבר וחזר שוב, היה אמור להיות מונח בפני הממשלה לאישור ביום א’ הקרוב, אולם ל”גלובס” נודע כי גם עתה לא יובא מינויו של דיק בפני השרים – ומשמע הדבר הוא שמינוי דיק יורד באופן סופי מהפרק.

על-פי הודעת לשכת ראש הממשלה, אדלשטיין התבקש על-ידי ראש הממשלה להתגייס למאמץ ההסברתי נגד איראן ונגד דו”ח גולדסטון, ולכן אין באפשרותו להחזיק בתיק רשות השידור.

עם זאת, ככל הנראה הרקע למהלך זה של השר נובע מקשיים במינוי מליאת רשות השידור.

כפי שפורסם לראשונה ב”גלובס”, אדלשטיין כבר שקל בעבר להתפטר מתפקיד זה לאור אי-ההתקדמות במינוי מליאת רשות השידור.

אדלשטיין ביקש למנות את אמנון דיק ליו”ר רשות השידור, אולם תהליכים פרוצדורליים משפטיים מונעים את מינויו. היעדר יו”ר לוועד המנהל של הרשות מעכב את תהליך הרפורמה ברשות.

את תגובת אדלשטיין לא ניתן היה להשיג.

ראש מערך ההסברה הלאומי, ניר חפץ, מסר, כי “ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש משר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין, הממונה על רשות השידור, להתגייס למאמץ המדיני-הסברתי בנושאי הסנקציות נגד איראן והמאבק בדו”ח גולדסטון ולקחת על עצמו את המשימה החשובה להציג את עמדות ישראל ברחבי העולם. השר אדלשטיין נענה בחיוב להצעה, וביקש לשחרר אותו מהאחריות על רשות השידור בשל הזמן הרב שדרוש כדי לבצע כל אחת ממשימות אלה. ראש הממשלה יקבע בהמשך את המתכונת החדשה שבה תטופל רשות השידור”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר אדלשטיין נגד האמן קוטלר : טייק 1

אריק זיו ויזר

העמדות של בוגי

אריק זיו ויזר

התקדמות בדרך לאי-הפללת צרכני קנאביס

אריאל אילוז

סלבין יבחן את שנת הלימודים וחופשות התלמידים

אריק זיו ויזר

הגדלה משמעותית לתקציב התרבות לשנים 2009-2010

אריק זיו ויזר

המדינה תקים רשות ציבורית להנצחת מורשות עדות ישראל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן