30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

גרשון מסיקה – תשובה ציונית ל"יום הנכבה"

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה קורא לאזרחי ישראל להניף דגלי ישראל על הבתים, הרכבים ובחשבונות הפייסבוק, ביום ראשון. פעילי ועד מתיישבי השומרון יחלקו דגלי ישראל צמתים.

בעוד ברשות הפלשתינית מתכוננים להפגנות 'ספונטניות' ביום ראשון לרגל יום ה"נכבה" (השואה – בערבית), יום הקמת מדינת ישראל, קורא ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה לאזרחי ישראל להניף על רכביהם ובתיהם, וכן על חשבונות הפייסבוק שלהם, ביום ראשון דגלי ישראל.
מסיקה פנה בסוף השבוע לתושבי השומרון באיגרת אישית, בה קרא להם להניף דגלי ישראל על המכוניות והבתים. בועד מתיישבי השומרון החלו אתמול (ה) להפיץ את האיגרת ברחבי המדינה, יחד עם פעילי ועד המתיישבים בישובי השומרון ובמטות המקומיים בערי מרכז וצפון הארץ. כמו כן נרתמו למשימה המטות למען ארץ ישראל ברחובות, בחיפה והמטה היהודי-לאומי בתל אביב.
ביום ראשון הקרוב יעמדו פעילי ועד מתיישבי השומרון בצמתים המרכזיות ברחבי הארץ ויחלקו דגלי ישראל לנהגי המכוניות.
בין השאר כתב מסיקה באיגרת המופצת מאמש בשומרון ובכל רחבי הארץ:
  "ביום ראשון הקרוב, נניף כולנו בגאווה ובגאון את דגל ישראל.
'יום הנכבה' הוא בתרגום לעברית 'יום השואה', כך בחרה הנהגת הרשות ה'פלשתינית' לכנות את הקמת מדינת ישראל. ואכן, אין להתפלא על כך,
בשעה שמי שעומד בראש אותה רשות טרור הוא מכחיש השואה אבו-מאזן.
השנה מנסה הרשות ה'פלשתינית' להעצים את אירועי יום זה, כשלב תעמולתי בדרך לאיום ההכרזה החד-צדדית על מדינה בחודש ספטמבר הקרוב.
ההיסטריה שמנסה הרשות הפלשתינית ויח"צניה מהשמאל הקיצוני  להלך על אזרחי ישראל היא מהלך הונאה שקוף, בלון מלא אויר.
גם הם יודעים היטב כי ע"פ החוק הבינלאומי רק מי ששולט בשטח יכול להקים מדינה, ומדינת ישראל לשמחתנו היא זו ששולטת בו. אותם יח"צנים המנסים להבהיל את הציבור בישראל זוכרים היטב כי כבר בשנת 1988 הצביע האו"ם בעד הקמת מדינה 'פלשתינית' (ברוב של 104 נגד 2) וערפאת אף הכריז על הקמתה רשמית. לכל זה לא הייתה משמעות כי מדינת ישראל שולטת ברוב שטחי יהודה ושומרון, ערש העם היהודי, ומגינה משם על כל המדינה.
ביום ראשון נניף כולנו את דגל ישראל בכל מקום :על הרכבים, על הבתים ובחשבונות הפייסבוק שלנו.
יחד איתנו יניפו את דגל ישראל מאות אלפי אזרחי ישראל בערים ובמושבים ברחבי המדינה.
נניף את הדגל בגאון, ונאמר לעולם: עם ישראל חי".
בני קצובר, יו"ר ועד מתיישבי השומרון, אשר פעיליו יחלקו ביום ראשון דגלים בכניסה לירושלים אומר: " כמענה לדה-לגיטמציה שמשדר השמאל הקיצוני בישראל להקמת המדינה היהודית, אני מאמין שפעולה פשוטה כמו הנפת דגל ישראל ביום זה תשדר בטחון ואמונה בצדקת דרכנו. זו התשובה הפשוטה ביותר לניסיונות לעורר היסטריה ולחץ לקראת ספטמבר".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח"כ דנון הוביל 1,500 פעילי ליכוד עולמי מרחבי העולם לחומש

אלי חזן

אבי וייס חייב לפטר את הזוהמה הזאת

מוטי אוחנה בפוסט בפייסבוק

השכל וכץ עבור העולים החדשים

אריק זיו

שמים פתוחים: טיסות ישירות לטוקיו

אריאל אילוז

אולי בזמן אחר, אולי במציאות אחרת… (מתוך שיר, שכתב דידי שחר)

אברהם (אבי) אילון

המדד החברתי המעוות

אריק זיו
דילוג לתוכן