22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

גאים במעשיהם : חוג תדמור אירח את שטייניץ וקרא

בכנס שנערך השבוע בחוג תדמור בליכוד עם שר האנרגיה ד״ר יובל שטייניץ וסגן איוב קרא במעמד שר לפתוח אזורי עלו שאלות אקוטיות לגבי מדיניות הממשלה

היה זה אחד הערבים היפים בשרשרת המסורתית של הפעילות החיובית של חוג תדמור, שעושה כל שלאל ידו להביא את נבחרי הציבור אל הציבור ששלח אותם. 

מר דניאל כץ שהוא יו"ר חוג תדמור הינחה את הערב בטוב טעם, לאחר שכולם התכבדו מהכיבוד העשיר שהוכן לכבוד ערב זה.

מר יובל שטייניץ התמקד בדבריו בשני נושאים מרכזיים.

הראשון : מתווה הגז והקשיים הרבים שהיו בתחילת הדרך כדי להתמודד ובסופו של דבר הצליח להעביר אותו ועתה הוא עומד לפיתחו של בג"ץ כדי ליישמו הלכה למעשה. השר הסביר ארוכות את חיוניותו של מתווה הגז ואת המהפכה הכלכלית שיביא בכנפיו לטובת ולמען המדינה. הוא גם הסביר שהחליט על דעת עצמו ללכת על מתווה הגז למרות שרבים הזהירו אותו שלא ילך על זה ויחסוך מעצמו הרבה כאבי ראש. אך בכל זאת החליט ללכת על הנושא הזה , וכפי שאמר"אני גאה שהלכתי על הצעד הזה ועל שהעברתי את מתווה הגז" .

הנושא השני: בעיית הפיגועים והיחסים עם שכנינו ומדינות העולם. בין יתר דבריו הסביר שזו בעיה שלא קל להתמודד איתה, ומי שחושב אחרת אינו אלא טועה ומטעה. "אם מישהו חושב שהוא קוסם ובהבל פה הוא חושב שהוא יכול להביא פתרון לפיגועי הבודדים שאנו חוווים היום, הוא פשוט טועה ואינו מבין את משמעות האמירה. הוא גם הצביע על ההישגים שהיו למדינת ישראל שלמעשה מונה רק שמונה מיליון נפש "תראו לאיזה וכמה הישגים הגיעה המדינה הקטנה שלנו בכל התחומים", כשהוא מונה אחד לאחד את כל הנושאים המרכזיים שהביאו את ישראל לצמרת המדינות המתפתחות בעולם.

סגן השר במעמד שר לפתוח אזורי ח"כ איוב קרא הביא על קצה המזלג את פעילויותיו במסגרת משרדו, כשהוא מגלה טפח ומכסה טפחיים. הוא גם הסביר בצורה הברורה ביותר שסוג הפעילות שלו אינו מאפשר לו לדבר על כל נושא ונושא בו הוא מטפל. אך ניתן היה להבין מדבריו שהיחסים שלנו עם חלק משכנינו (מבלי לפרט שמות) הולכים ומתחזקים עם לא מעט מדינות כשהם רואים בנו אוצר של ידע טכנולוגי בתחומים שונים ומנסים לקבל לא אחת סיוע ממדינת ישראל בתחומים השונים.

שני האישים עמדו היטב במטר השאלות שהורעפו עליהם, כשהם מבליטים בצורה מאוד ברורה שאינם פוחדים או מהססים לענות על כל שאלה, כשבכל תשובה הם משכנעים את הציבור הרב שהיה ואת השואל שמקבל תשובות ברורות וחדות לשאלות.

אכן היה ערב מוצלח מאוד והיווה עוד לולאה אחת בשרשרת הפעילויות החיוביות והמעניינות של חוג תדמור בליכוד.
מצורף בזאת קישור לסרטון מתוך הכנס

https://m.youtube.com/watch?v=HWvi0vbqB88

דובר ויח״צ : רוי דינר

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איוב קרא מתאושש מהתאונה

אלי חזן

ברכות לזוג אבי אהרון ולניר לוז לרגל שמחותיהם

אלי חזן

איפרגן: להחזיר את הכח למתפקדים.

הרויזיוניסט

איוב קרא: "ממשלת צרפת אדישה לאנטישמיות הגואה"

אריק זיו ויזר

ליכודניק מאחל מזל טוב לרגל נישואיו של אופיר בר עם בח"ל יונת

אלי חזן

דרמה בליכוד: חוטובלי ניצחה בעתירה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן