26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

בא אדם הגון ומטיח אמת פשוטה בפנים /מאת:שבח שטרן

מה שבעיקר מכעיס את נתניהו זו העובדה שבוגי מעז להפר את החרם שהטיל נתניהו על משה פייגלין ומנהיגות יהודית…. בא אדם הגון ומטיח אמת פשוטה בפנים: "שלום עכשיו הוא וירוס!". האיש שאמר זאת, בוגי יעלון, מייצג באמירתו יותר ממחצית מהעם. אבל כמישהו מעז לומר משהו נגד השמאל, מייד מתנפלת עליו כל התקשורת ומנסה לחסל אותו. הסתה!! רצח רבין!! הם צורחים, אבל להם מותר לומר על המתיישבים – " סרטן בגוף האומה", זה בסדר, על זה מחלקים להם את פרס ישראל.
ו-"שלום עכשיו" הם לא סתם וירוס. הם איידס – תסמונת הכשל החיסוני הנרכש. הם ודומיהם – אנשי השמאל הקיצוני – "בצלם", נשות ווטש, "יש גבול" עוסקים כבר שנים בהרס החיסון של נשמת העם היהודי בארץ ישראל, הם פוגעים בכל ערך לאומי יהודי – בחינוך, בצה"ל, בהתיישבות, בזהות היהודית . בדרך זו הם הורסים את החיסון של עם ישראל.
וראש תנועתנו – בנימין נתניהו – מה הוא עושה? מנצל את ההזדמנות המפוקפקת הזאת ומזמין אותו ל-"זובור". נתניהו שוכח את ההתנפלות עליו כשלחש באוזנו של הרב כדורי כמה מלים על השמאל ( הם לא יהודים…) . בינינו – מה שמדאיג את נתניהו זה לא "שלום עכשיו", אלא העובדה שיעלון מבקר בחומש, שיעלון מסתובב בהתיישבות ביהודה ושומרון ומעודד את המתיישבים ויוצא כנגד רעיון ה-"המתנה" – המלה המכובסת החדשה ל-"ספר הלבן" של נתניהו כנגד ההתיישבות, שיעלון ממשיך להתנגד למדינה פלשתינית ויוצא חוצץ נגד "החזון החדש" של נתניהו, שיעלון לא "מאבד את מכנסיו" מול אובמה וקלינטון. שבוגי מגלה מנהיגות במקום שנתניהו מפגין רפיסות.
אבל מה שבעיקר מכעיס את נתניהו זו העובדה שבוגי מעז להפר את החרם שהטיל נתניהו על משה פייגלין ומנהיגות יהודית, זו כבר פגיעה בלתי נסלחת. קוראי "ליכודניק" הוותיקים יודעים שאינני מחסידי דרכו הפוליטית של פייגלין בליכוד, ואף יצאתי כנגד התמודדויותיו על ראשות הליכוד אך החרם שהוטל עליו על ידי נתניהו הוא בלתי נסבל ואנטי דמוקרטי, כך גם נישולו מהמועמדות לכנסת, שזכה בה בדין.
מועמדים, ח"כים ושרים נכנעו ללחצי נתניהו והשתתפו בחרם. בוגי החליט לומר: " לא ! " לשיטה הקלוקלת ובחר בדרך המתריסה ביותר, כדי לפגוע בנתניהו בנקודה הרגישה ביותר. הוא רוצה לרמוז לו באופן הברור ביותר, שאם נתניהו ימשיך להכנע לדרכו של אהוד ברק יעמוד מולו בתוך הליכוד מנהיג בעל שיעור קומה שיהיה לו לאופוזיציה.
שתיקת הכבשים של מרבית הח"כים והשרים לנסיון החיסול שעושה "שלום עכשיו" ולנסיון ה-"זובור" שעושה נתניהו לבוגי יעלה להם בעתיד ביוקר. חלק מהם שמחים כרגע לאיד, חלק חוששים למעמדם, אבל מחר הם יהיו הבאים בתור לשחיטה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אנריקו מסיאס

אריק זיו ויזר

פורום חדש בליכוד : פורום גליל והעמקים

אריק זיו ויזר

חגיגת יום העצמאות המרכזית של הליכוד

אריק זיו ויזר

כבר מערבבים את קדימה ?

אריק זיו ויזר

אוניברסיטת חיפה = מכללה איסלאמית

אריק זיו ויזר

רחלי והליכוד של רעננה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן