מדיה חברתית היא ערוץ תוכן היוצר טרנדים וקמפיינים ויראליים.
רשתות התוכן הגדולות בישראל, בהקשר של תכנים טקסטואליים כגון פוסטים ומאמרים, הן פייסבוק, טוויטר ומנוע החיפוש גוגל.
ניתוח מערכת הרשת מתבצעת במספר מישורים כאשר הפרמטרים של החיפוש בגוגל מהווים מרכיב חשוב אך לא בלעדי ופוסטים איכותיים בפייסבוק הם המרכיב השני. הטוויטר והאינסטנגרם במרכיב יחסית נמוך וכן קבוצות הוואטסאפ שמאבדות את הייחודיות שלהן בגלל הריבוי של הקבוצות.
בשבוע שעבר זיהינו את המגמה שעיקרה : אין ספק כי הנסיעה של נתניהו לסינגפור ואוסטרליה סחפה את הרשת ושמה בצל את שאר הנושאים.
בפייסבוק, שוב נתניהו שולט. מה שבלט יותר מכל היה פוסט שהביא סרטון של נתניהו ורעייתו עם ילדי בית הספר מוריה באוסטרליה. 167,000 צפיות היו לסרטון הזה. ישראל כץ עם סרטון החפרפרת הסינית עם 70,000 צפיות, יריב לוין עם סרטון השופטים 36,000 צפיות ומירי רגב עם סירטון של 34,000 צפיות .
אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר