תמלוגי-הגז: הפורום המשפטי למען א”י מתנגד לשימוש בשמו

ליכודניק מארח את אתר “עבודה שחורה”

דנדו דוד, חבר עבודה שחורה, בדק את הקשר בין הפורום המשפטי למען ארץ-ישראל לקמפיין “הגז הערבי”. מסקנתו היא כי הצגת המאבק על תמלוגי הגז כמאבק של “ימין” נגד “שמאל” היא תרגיל של בעלי אינטרסים

חברי עבודה שחורה שלום רב,

בהמשך לדיון הנפתח באתר אני מביא בפניכם חשיפה ראשונה וחשובה של המרמה מאחורי הקמפיין של מתנגדי העלאת התמלוגים.

הקמפיין ממומן על ידי גורמים עלומים אשר ניסו לקפוץ על עגלת הלאומית, זאת על ידי גניבת השם “הפורום למען ארץ ישראל” אשר מיוחס לקבוצה ימנית הנקראת “הפורום המשפטי למען ארץ ישראל” שיש לו תא סטודנטים באוניברסיטת בר אילן.

להלן הפנייה ששלחתי לפורום המשפטי למען ארץ ישראל:

חברת פרסום שקיבלה תקציב למאבק יחצני נגד העלאת תמלוגי הגז בחרה לעשות קמפיין שמתחזה לקמפיין תושבים.  החברה המציאה ארגון שקוראים לו “הפורום למען ארץ ישראל” על מנת לרכב על הצלחת הפורום המשפטי למען ארץ ישראל ועל ידי כך הם מטעים אנשים לחשוב שיש תמיכה בקרב תומכי ההתיישבות ביהודה ושומרון באי-העלאת תעריפי הגז, למרות שההפך הגמור הוא הנכון. הצעת חוק להעלות את התעריפים הוגשה על ידי חברי כנסת מכל הסיעות: שלי יחימוביץ’ (עבודה), כרמל שאמה (ליכוד), יצחק וקנין (ש”ס), משה גפני (יהדות התורה, יו”ר ועדת כספים) יעקב אדרי (קדימה), אורי אורבך (הבית היהודי) ניצן הורוביץ (מרצ), דב חנין (חד”ש) ואריה אלדד (האיחוד הלאומי). בנוסף הם מגבירים את אלמנט ההטעיה על ידי קישור באתר שלהם לתמוך בפניתכם לבחינת נושא ניגוד העניינים. אני מבקש את תגובתכם – האם יש לכם קשר לפורום למען ארץ ישראל, ואם לא, מה עמדתכם על כך שמשתמשים בשמכם?

וזו התגובה שקיבלתי:

שלום רב, ותודה על פנייתך.

אכן, הקמפיין בנושא רווחי הגז אינו מיוזמות פורום משפטי למען א”י (ע”ר).

הקמפיין עלה תחת שמו של תא סטודנטים באוניברסיטת בר אילן הנושא את השם הפורום למען א”י, ושעובד לעיתים בשיתוף עמנו, אולם בעניין זה לא ביקש את רשותנו להשתמש בשם זה. בעקבות דרישתנו לחדול מכך עבר ניהול הקמפיין למשרד יח”צ ולא נעשה עוד תחת שם תא הסטודנטים.

בברכה,

עינת

עינת קורמן
רכזת פעילות
הפורום המשפטי למען א”י

===============

 

צריך להפנות את תשומת לב פעילי ימין דווקא – לא מדובר בקמפיין של ימין ושמאל, אלא בקמפיין של תושבי ישראל מול חברת חיפושי גז, שהקשר בינה לבין ישראל אפסי לחלוטין, והיא מנסה לשסות את אזרחי ישראל אחד נגד השני על ידי הטעייה במידע המתפרסם בנושא.

התריעו בפני גורמי השמאל שנפלו לבור בכך שקפצו כמוצאים שלל רב והחליטו להתקיף את הימין על תמיכתו בהעלאת התמלוגים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

גלנט החיפזון מן השטן

עילי איך הגעתי לכנסת

הרמטכ”ל נגד גיוס חרדים