תא לביא מארח נציגים מחו”ל ביום חגה של ירושלים

חברי מפלגת CDU מגרמניה חוגגים את יום ירושלים

אמש, נחגג יום ירושלים בצעדת דגלים של רבבות חוגגים. גם השנה, הצעדה כללה הליכה ממרכז העיר ועד לרחבת הכותל המערבי כאשר הצועדים מקיפים את חומות העיר העתיקה. נציגי תא לביא היו בין הצועדים והבהירו לכל מי שפקפק בכך, כי גם פעילי תנועת הליכוד סבורים כי חלוקתה של בירתנו אינה אלא חיזיון תעתועים נטול היגיון. רבים מהחוגגים שמחו לראות גם את נציגי הליכוד והביעו תקווה כי הדבר יהפוך לנוהג ויתרחב בשנים הבאות.

 

השנה, לחברי לביא הצטרפו נציגים צעירים מטעם מפלגת השלטון בגרמניה, ה- CDU, שחזו בצעדת הדגלים ההמונית ועמדו על משמעותה בהדרכתם של חברי התא. האורחים קיבלו סקירה על האתרים בתוואי הצעדה, שבחלקה חפפה לתוואי הגבול שעבר בירושלים עד לפני 43 שנים, ועל הסכנה בחלוקת ירושלים וחוסר ההיגיון שבדבר. זאת, מתוך כוונה כי ישמשו כשגרירים במפלגתם שלהם לכשישובו לארצם ויבהירו לעמי אירופה כי ירושלים היא בירת ישראל לעולם ובשום מצב לא תוכל לשמש כעיר בירה למדינה נוספת.

 

יש לציין כי האירוח יצא לפועל הודות לשיתוף פעולה עם חברינו יוני ליפקין, דוידי הרמלין ואלי חזן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

הפריבלגים מתחילים ברייכמן

צעירי הליכוד מכשירים דור הבא של יועצים פרלמנטרים

כנס מוצלח לצעירות הליכוד