שר החינוך ח”כ גדעון סער החליט למנות את ד”ר שמשון שושני למנכ”ל משרד החינוך

בכוונת השר סער להביא לישיבת הממשלה, הצעת החלטה בדבר המינוי. השר הודה לגב’ שלומית עמיחי על שירותה המסור והמקצועי כמנכ”לית המשרד וכן על הסיוע שנתנה לו, לבקשתו, עם כניסתו לתפקיד.

שר החינוך, מר גדעון סער, הודיע הבוקר, יום א’, על החלטתו למנות את ד”ר שמשון שושני לתפקיד מנכ”ל משרד החינוך. בכוונת השר סער להביא לישיבת הממשלה, הצעת החלטה בדבר המינוי.
השר הודה לגב’ שלומית עמיחי על שירותה המסור והמקצועי כמנכ”לית המשרד וכן על הסיוע שנתנה לו, לבקשתו, עם כניסתו לתפקיד.
שר החינוך סער אמר הבוקר, כי הוא מברך על היעתרותו של ד”ר שמשון שושני לפנייתו. השר סער ציין, כי הוא רואה בד”ר שושני שותף במשימה הלאומית לחולל את התפנית הנדרשת במערכת החינוך. עוד ציין השר סער, כי הוא בטוח, שניסיונו ומקצועיותו הרבה של ד”ר שושני חיוניים בהתמודדות להצלחת המערכת עם האתגרים שלפנינו.
השר סער: “האתגר שלפנינו הינו מערכה על עתיד ישראל, שבה יש צורך להיעזר באנשים המנוסים ביותר ולגייס לשירות המדינה את מיטב הכוחות והמוחות”.
מינויו של ד”ר שושני למנכ”ל תהווה את כהונתו השלישית. ד”ר שושני כיהן בעבר כמנכ”ל משרד החינוך, בין השנים 1986-1989, בעת כהונת שר החינוך דאז יצחק נבון ובין השנים: 1993-1996 בעת כהונתם של השרים דאז, הגב’ שולמית אלוני ופרופ’ אמנון רובינשטיין. ד”ר שושני כיהן גם בתפקידים בכירים שונים במערכת החינוך. ד”ר שושני היה שותף להקמת מנח”י (מינהלת חינוך ירושלים), שמהווה דגם ראשון וייחודי של מינהל עירוני ומשרד ממשלתי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

חברי מרכז הליכוד מגיבים להפגנות: מדובר באנרכיסטים

מס-פקדון הוא מס אווילי.

האם מדובר בירוקים ? או אולי באנרכיסטים אדומים ?