שר החינוך הגיע לעמק

 שר החינוך הגיע לסיור בעמק ונפגש עם ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה וסגן ראש עיריית עפולה, ראובן יוקלר.

שר החינוך, גדעון סער, הגיע השבוע לסיור עבודה בעמק. בין היתר נפגש השר סער עם ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, והשניים דנו על נושאי חינוך שונים במגדל העמק. ראש העיר ברדה הזמין למפגש גם את סגן ראש עיריית עפולה, ראובן יוקלר שהוזמן כנציג הבכיר של הליכוד מעפולה.

יוקלר, שהוזעק למפגש מתוך וועדה חשובה שנערכה בעיריית עפולה, והגיע עם היועצת שוש סבג, התקבל בחום ע”י השר סער, ראש העיר ברדה, יו”ר סניף הליכוד במגדל העמק, מכלוף בן קיסוס, וכן הפעילים הרבים שהגיעו למפגש עם השר. בסיום, שוחח יוקלר עם השר ביחידות וביקש ממנו לסייע לעיר עפולה ככל שיוכל בתחום החינוך. כמו כן הזמין יוקלר את השר לברך את תלמידי העיר עפולה בטקס שיערך בכותל בירושלים בקרוב. השר סער הודה ליוקלר בחום על ההזמנה והבטיח ללהעניק סדרי עדיפות ראשונה לעפולה בשנת הלימודים הקרובה. “ראשית אני רוצה להודות לראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, על ההזמנה למפגש וכן לשר גדעון סער על העזרה לעיר עפולה בעבר ועל הרצון התמידי לסייע גם בעתיד”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

חברי מרכז הליכוד מגיבים להפגנות: מדובר באנרכיסטים

מס-פקדון הוא מס אווילי.

האם מדובר בירוקים ? או אולי באנרכיסטים אדומים ?