שיווין בנטל

האם חילוניים ישבו ללמוד תורה? האם היי-טקיסטים ילכו לעבוד בבניין?

 

      אמש בשעה 20:50 ראיתי את ההפגנה ואת מצעד הפוליטיקאים שעלה לבמה להגיד כמה המצב לא טוב וכמה הציבור פראיירים, אותם פוליטיקאים שהיו שם לא דאגו לעשות כלום.

       אמש ישבתי אצל חברים למסיבת יום הולדת ועלה הדיון על השוויון בנטל. שאלתי את אחד מחבריי מהו שוויון בנטל? למה שחילוני מחליט לא להתגייס בשם חופש הבחירה זה בסדר וחרדי לא זה השתמטות?למה אתה לא מבקש מהערבי להתגייס ובא בטענות רק לחרדי?

       המסקנה היא אחת, כל אחד מדבר מאיפה שכואב לו, כמעט כל מי שישב אתמול במסיבה אמר דבר אחד- “אני לא יכול לממן לנצח את כולם”.                                                                                    

    בתור אזרח חילוני, אשר שירת כלוחם בצה”ל, שכל חבריי עושים מילואים ועובדים שאלת הגיוס לכולם לא מעסיקה אותי ביום יום, גיוס לכולם יגרור אחריו הרבה השלכות פנים חברתיות בתוך השירות הצבאי שאני לא בטוח שכרגע הרוב הצועק מעוניין לקבל אותם. עיקרון הרעות והערבות ההדדית בשירות הצבאי לא יכול להתנגש עם שנאה לצד השני וחוסר הרצון לקבל אותו, מאותה סיבה שאני לא רואה את המפגינים מאתמול כולל הפוליטיקאים הולכים לגור בשכונה של חרדים או בשכונה של בני מיעוטים. שאנחנו דורשים שוויון בנטל אנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם באמת נייצר שוויון או נרגיע את הגחמות שלנו עד הגחמה הבאה.

    אין ספק לאף אחד שוויון בנטל זוהי חובה מוסרית, ערכית, ואזרחית של כל אחד מאיתנו אז למה אנחנו דורשים אותה רק מצד אחד? כי נוח לנו לבוא בטענות כלפי ציבור שלא עובד, לא תורם ולוקח את כספי הציבור.

אז תנו לי לחדש לכם משהו מי שאשם במצב הזה הוא אנחנו!!!!!!!                                          כאשר יש בחירות ואנחנו מחליטים לקחת את יום החופש לטיולים ולשתות קפה- החרדים ובני המיעוטים מוציאים את כל בעלי זכות הבחירה שלהם לקלפיות כי הם יודעים שכל קול שווה כסף.  לשבת ולהקשיב אתמול ליובל דיסקין שאומר ” משהו רקוב בהנהגה שלנו” אני מבין שיש פה רצון לעשות מלחמת אחים ולא לייצר שוויון בנטל.

     אין פתרון קסם לשוויון בנטל, אין ספק שעל רה”מ וחבריו יש עבודה קשה מאוד על מנת למצוא את הנוסחה הנכונה שתביא לשוויון בנטל עד אז עלינו האזרחים ליצור שוויון ולא לבטל אדם בגלל דתו, אמנותו, צבעו, כיסו, כוסו וכעסו. 

 

 

צח נחמני

צעירי הליכוד

איש עסקים

  

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

הרצוג טעית !

לא גל אדום אלא דגל אדום. 

כאשר הטרור ניצח את המותג האמריקאי