שגיב אסולין: “יש דור צעיר ואיכותי שמניף בגאווה את כל הדגלים החשובים לנו” /מאת: משה שפיבק

המועמד שגיב אסולין בפגישה עם סטודנטים בבית שמש: “היום הליכוד זו המפלגה של הצעירים. בין 35 הראשונים יש 11 מועמדים שצעירים מגיל 40. לא זוכר אי פעם מפלגה כזו צעירה. היום זה אנחנו, אבל מחר זה אתם. הליכוד הוא הבית שלכם, בידיים שלכם לעצב את דמות הליכוד בשנים הבאות”.
המועמד שגיב אסולין (33 ברשימה) נפגש עם סטודנטים תושבי בית שמש בסניף הליכוד המקומי. בכנס השתתפה גם המועמד קטי שטרית (31) שפתחה את הערב ואמרה, כי לא נותר זמן רב וזה הזמן לתת את הדחיפה האחרונה: “אולי זה טוב שמדובר במערכת בחירות ‘קצרה’, יש הזדמנות לרכז מאמץ במינימום זמן ולהביא לתוצאות הטובות ביותר. מדברים על כך שליברמן לוקח לנו קולות. הוא מדבר על ערביי ישראל, ומי בדיוק ישב עם מג’אדלה בממשלה? חשוב מאוד שתהיה לנו סיעה גדולה . מעבר לנושא של יציבות שלטונית, בעשירייה הרביעית יש ריכוז משמעותי של ‘כתומים’ ונוכחותם חשובה לכולנו. הפעם לראשונה יש הזדמנות טובה להכניס ח”כ מבית שמש, דבר שלא קרה אף פעם ודווקא בערים שווי גודל לאינו זה כבר קרה מזמן. זו הזדמנות להשיב לבית שמש את כבודה כעיר ליכודניקית”.
שגיב אסולין הציג את פניה הצעירות של הליכוד: “היום הליכוד זו המפלגה של הצעירים. בין 35 הראשונים יש 11 מועמדים שצעירים מגיל 40. לא זוכר אי פעם מפלגה כזו צעירה. לפני כמה שנים מפלגת העבודה התהדרה ב’מהפכה צעירה’, ומי היו שם? הרצוג ופינס שכבר היו בני 40? רבותיי, היום זה אנחנו, אבל מחר זה אתם. הליכוד הוא הבית שלכם, בידיים שלכם לעצב את דמות הליכוד בשנים הבאות”.
על דרכו לפוליטיקה סיפר אסולין: “הייתי קצין ביחידת הקישור ללבנון בזמן הנסיגה משם. זה היה ביזיון. הפקרנו שם ציוד, נשק, את צד”ל והרבה הרבה מכבודנו. חשבתי לחתום קבע אך האירוע הזה גרם לי בסוף ללכת ללימודים. הייתי יו”ר אגודת הסטודנטים הארצית. הייתי שנים רבות פעיל בליכוד ואני מזוהה עם הקו הימני. הבעתי בזמנו את דעתי נגד ההתנתקות והייתי בין מארגני הפגנת הסטודנטים נגד, אפילו התגוררתי בגוש קטיף בימים שלפני הגירוש. התמודדתי ב-2006, אך כולנו יודעים איך מערכת הבחירות הזו הסתיימה. יחד עם חבריי הצעירים לרשימה, נבוא באמירה לציבור בוחרינו, כי יש דור צעיר ואיכותי שמניף בגאווה את כל הדגלים החשובים לנו”.
אסולין התייחס לנושא של ההבטחה לשנה אקדמית חינם לכל יוצא צבא, לאחר שאחד המשתתפים שאל כיצד הנושא יתוקצב: “אכן מדובר בעניין רציני, תקציב של כחצי מיליארד שקלים לשנה. תוכננה לנו מסיבת עיתונאים, בה אנו, הצעירים, היינו אמורים לבוא באמירה זו לציבור. שאלתי את ביבי אם לרעיון יש כיסוי, כי אם לא, נתייצב כל הצעירים ונתנגד לתקציב. ביבי בדק את הנשוא מול כלכלנים בכירים והוא אמר “התחייבתי, צאו לדרך”.
בסיכום דבריו אמר אסולין: “זה הזמן להתפקד, להחיות את הסניפים, להשתלב בהם. אני בא מהדרום. כל הצעירים נמצאים בעמדות מפתח וזה נותן תקווה. הליכוד הוא היום אטרקטיבי וימני יותר מבעבר. אני מקווה שבעוד ארבע שנים אעמוד מולכם ואוכל לומר שמימשתי את ההבטחות. נאי מקווה שיהיה ליכוד גדול ושלטון יציב, אחרת כבר ניפגש בעוד שנתיים והמצב לא יהיה בהכרח טוב יותר”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

צו מניעה נגד קיש

שיירת רכבי ליכוד בהוד השרון מעוז השמאל יצאה לדרך.

ביבס לא צריך להיות משקיף הוא צריך להיות הפרויקטור