רודפים את לבני

עובד קראוס חוזר מעניין מתמיד



הבולשת הבריטית מכה שנית!

לקרוא ולא להאמין: ציפי לבני מאויימת להיקרא לחקירה על ידי הבולשת הבריטית…

לרגע חשבתי שאולי הם מבקשים להשית עליה את מאבקי הגבורה של אמה שרה ואביה איתן זצ״ל, אבל לא – זו הייתה עוד שטות של ארגונים משועממים.

חשבתי לתומי מה היה קורה אם הבריטים היו הולכים צעד קדימה, מעזים לחקור את לבני – שבאותו הרגע הייתה הופכת לסמל לאומי ונישאת על גבי ההתלהבותבחזרה הביתה, לליכוד…

האם חלומי יהפוך למציאות וציפי תשוב הביתה?


הגיע הזמן: חברת הכנסת, אסנת מארק

לא רק אני נמצא בציפיה לקראת אחד המרעננים החשובים ביותר שסיעת הליכוד בכנסת תקבל בקרוב.

רק עוד תזוזה אחת קדימה וזה יקרה – אסנת מארק תהיה סופסוף חברה בכנסת ישראל ואז יחל, לדעתי, תהליך נסיקתה של פעילת הליכוד הותיקה והאיכותית רוויתהעשיה, אל עבר הצמרת הפוליטית בישראל.

הליכוד זקוק יותר מתמיד לדם חדש, איכותי, לחברת כנסת מן הקונצנזוס עם אג׳נדה מדינית וחברתית ברורה. לנוכח אכזבה קשה מנשות הליכוד (זולת מירי רגב),הגיע זמן אסנת מארק.

וכשראש הממשלה יקרא את הטור הזה אי שם באפריקה, כולי תקווה שיזרז את התהליכים ויעשה מעשה. ואם לא ראש הממשלה, גם בני בגין ירום הודו יכול לוותרעל המשך כהונה מיותרת לחלוטין ולאפשר לדם חדש ורעב להיכנס למשכן.


משאל היועצים שמשגע את הכנסת…

ליכודניק הבריק עם מצעד היועצים. האמת? הגיע הזמן להאיר בזרקור את החוט המקשר בין נבחרי הציבור לבין חברי המפלגה והציבור.

זוהי שעה של התחשבנות וחשבון נפש, אך בל נטעה: היעדרו של כפתור דיסלייק, מונעת מאיתנו לקבל דוגמא מפורטת ואמיתית יותר לגבי הרלוונטיות והאותנטיותשל הלך הרוחות.

בראש מצעד היועצים שלי יש כמה הראויים לחופן מחמאות: חן קדם, המשרתת נאמנה את השרה מירי רגב בתנאים כמעט בלתי אפשריים, היא אחת מהסיבותהטובות לפופולאריות הגואה של השרה; ביג לייק מגיע גם לשלומי וריאט, חד כתער, המוערך מאוד אצל יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין.

גם אבי דיכטר יכול לישון בשקט. לשר הביטחון האולטימטיבי יש לשכה מתקתקת עם הרמוניה נדירה: יועצו מאור נפתלי, ביקש מעורך ליכודניק לוותר על מקומובמשאל – למען הצלחתו של יועץ אחר בלשכה, מה שמצביע על אווירה בריאה וטובה.

מצטיינים נוספים: דרור כהן שמוביל את השר יובל שטייניץ למקומות טובים וניר רגב, שהפך את חבר הכנסת אורן חזן לבעל משקל.

אכזבות גם יש. לא נזכיר שמות ספציפיים כדי לא לפגוע לאיש בפרנסתו, אך מן הראוי שיועצי שרים שלא עמדו בהבטחותיהם או כשלו בשיווק השר שלהם, יסיקומסקנות וישתפרו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

הרצוג טעית !

לא גל אדום אלא דגל אדום. 

כאשר הטרור ניצח את המותג האמריקאי