קרא פונה לעומר סולימאן לשחרר את עודה תראבין מכלאו

כזכור, פעילת הליכוד תמר הר פז פועלת לשחרור תראבין כבר תקופה ארוכה

סגן השר לשיתוף פעולה אזורי ח”כ איוב קרא פנה הבוקר לנשיא המדינה שמעון פרס וראש הממשלה בנימין נתניהו להעלות סוגיית האסיר עודה תראבין, בפגישתם עם ראש המודיעין המצרי עומר סולימאן שיבקר מחר בישראל, סגן שר קרא הפקיד מכתב לעומר סולימאן במשרד ראש הממשלה, ובו כתב: “חג הקורבן יחול בעוד כשבועיים, ועודה תראבין כלוא עשר חגים ברציפות ללא עוול בכפו, ואין זמן מתאים מחג הקורבן לעשות חסד וצדק ולכלול אותו בחנינה שהנשיא מובארק מעניק לאסירים בים חג זה, ובטוח אני שצדק שייעשה עם עודה תראבין יזכה אתכם בברכה וחסד אצל ה’, שכן מצווה לעשות חסד עם החפים מפשע היא מצווה מרכזית גם בקוראן וגם בהוויית חג מקודש זה”.

 

סגן השר קרא אמר: ” אנו בעיצומן של מגעים להנעת תהליך שלום באזור שמצריים מהווה גורם מרכזי ומשפיע בו, ומן הצדק להיענות לפניותיה של מדינת ישראל לשחרר את האסיר עודה תראבין מכלאו בעיקר בשל היותו חף מכל פשע, אני בטוח בחפותו של עודה תראבין ואמשיך לפעול לשחרורו עד אשר נראה אותו בחיק משפחתו, וכולי תקווה שישוחרר לקראת חג הקורבן ויחגוג את החג בצל משפחתו ולא באפלת הכלא המצרי”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

שיתוף פעולה אקדמי עם ירדן : ההצלחה של סגן השר איוב קרא

איוב קרא הביע זעם על אי שיתופו במפגש של ראשי העדה הדרוזית

פני הדרוזים לשלום