צעירי תנועת בית”ר קיבלו בקריאות בוז את העיתונאי השבדי דונלד בוסטרום

בשעות שלפנות בוקר המתינו צעירים מתנועת בית”ר באולם קבלת הפנים של שדה התעופה בן-גוריון. הצעירים טרחו כדי להיות הראשונים שמקדמים את פני העיתונאי השבדי דונלד בוסטרום, עם הגיעו לישראל.
בוסטרום פירסם בשעתו כתבה שיקרית, לפיה חיילי צה”ל מעורבים בסחר איברים אצל פלסטיניים. אין צורך לציין את הדימיון הרב בין כתבה כזאת לעלילות הדם האנטישמיות על יהודים מימי הביניים. עורך העיתון בו פורסמה הכתבה הודה כי הכתבה התבססה רק על עדויות בעל-פה של פלסטינים, ללא כל ראייה אמיתית. כל זאת לא הפריע לבוסטרום להפוך לכוכב בעולם הערבי.

כאמור, הבית”רים המתינו לבוסטרום בשדה התעופה וקראו לעברו קריאות בוז ומחאה על שהגיע לישראל. בוסטרום, תחת אבטחה, המשיך בדרכו לקראת השתתפותו בכנס דימונה לתקשורת.
מהנהגת התנועה נמסר: “שקט הוא רפש. לא ייתכן שבוסטרום יקבל לגיטימציה של עיתונאי לאחר פרסום הכתבה. השקר האנטי-ישראלי מעולם לא היה גס יותר. בית”ר תמשיך בפעילותה בישראל ובעולם נגד ההסתה האנטישמית”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

הפריבלגים מתחילים ברייכמן

צעירי הליכוד מכשירים דור הבא של יועצים פרלמנטרים

כנס מוצלח לצעירות הליכוד