פייגלין: “ביבי מחלק את ירושלים”

נתניהו הולך בדרכו של שרון, כותב פייגלין לחברי הליכוד.

פייגלין מאשים את נתניהו כי הוא מנסה לרסק את הליכוד באמצעות ביטול הבחירות למרכז המפלגה שהיו צריכות להתקיים בימים אלה על מנת שחברי התנועה לא יפריעו לו במהלכיו לחלוקת ירושלים.

בימים אלה נשלחה איגרת לכל חברי הליכוד ע”י משה פייגלין בו הוא תוקף באופן חסר תקדים את נתניהו: “אל תקשיבו להצהרותיו של נתניהו. הביטו במעשיו. כבר כעת מוקפאת לחלוטין הבניה במזרח ירושלים. התהליך שאנו נמצאים עמוק בתוכו הוא בדיוק התהליך שהביא עלינו את ההתנתקות וכמעט שהרג את הליכוד”. פייגלין אומר כי כמו אצל שרון, נתניהו נבחר בקולות הימין אח”כ מצרף את מפלגת העבודה ואז פונה שמאלה ומתחייב להקים מדינה פלשתינית שבירתה ירושלים. הוא סוחט מהליכודניקים הסכמה לכל תעלול תוך רמיזות מאיימות על כוונה לעזוב ובסוף כשהליכוד הופך לשלד חסר חיים מצרף את קדימה ומחסל את התנועה, “כך עשה שרון בהתנתקות וכך עושה נתניהו בירושלים”.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

אין פרבילגים בליכוד , רועי שרעבי מורחק סופית.

צעד גדול לשקיפות בליכוד

הוגשה העתירה להתנגדות להחלטה לפצל את ימי ההצבעה