פוליטיקאסט מארח את מועמד מישור החוף איציק יצחקי .

איציק יצחקי – מנהיג עובדים וחדשנות בליכוד.

איציק יצחקי, בן 52, נשוי ואב לשלושה, מביא רוח רעננה ומחויבות עמוקה לשירות הציבור ולמירוץ לכנסת מטעם הליכוד במחוז מישור החוף.

בעל רקע עשיר בחינוך ומנהיגות, יצחקי מחזיק בתואר ראשון בחינוך ותואר שני בתנ”ך. הוא ניהל מערכות חינוך, כולל בית ספר וכפר נוער של הסוכנות היהודית. במשך 16 שנים עבד בעיריית חדרה, רובן כמנהל המחלקה לקידום נוער, שם עזר לנוער בסיכון לחזור למסלול חיובי.

כיום, יצחקי משמש כיו”ר ההסתדרות במרחב חדרה ומישור החוף הצפוני, תפקיד בו זכה ברוב מכריע של 83%. הוא מייצג כ-30,000 עובדים ומתמקד בשיפור תנאי העבודה, הסכמים קיבוציים וזכויות העובדים.

יצחקי מדגיש את הצורך בחידוש שורות הליכוד עם “דם צעיר” ומנהיגות המחוברת לשטח. הוא מאמין בפוליטיקה של עשייה ולא של הבטחות ריקות, ומתכוון להתמקד בנושאי חינוך ויוקר המחיה אם ייבחר לכנסת.

“אני רוצה שיבחרו בי בגלל מי שאני ומה שאני יכול לתרום, לא בגלל קומבינות פוליטיות”, אומר יצחקי. “אני מאמין שעם ניסיוני בחינוך ובהנהגת עובדים, אוכל להוביל שינוי אמיתי ולחשוב מחוץ לקופסה.”

עם מחויבות לשקיפות, עבודה קשה ואהבת הארץ, איציק יצחקי מייצג את הדור הבא של מנהיגות בליכוד – כזו המחוברת לשטח ומוכנה להתמודד עם האתגרים הגדולים העומדים בפני ישראל.

להאזנה בספוטיפיי

https://open.spotify.com/episode/3a436qYE1ud4KwBppd85yS



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

סמיר הפתיע עם 2,000 מתפקדים

פוקדים בלי הפסקה

פגישת העותרים לקיום ועידה הליכוד