על אידיאולוגיה, כסאולוגיה ו”עמוד ענן”

בימים האחרונים היו שטענו כאילו אני לא מספיק “אידיאולוגית” , שלא הוכחתי קשר לתנועת בית”ר. אני לא מתנצלת על כך. הצטרפתי לתנועת החירות לפני שלושים שנה משום שסברתי שהמצע שלה מתאים לתפיסת עולמי.

 

 

היה זה לאחר מלחמת יום כיפור ובעקבות מחדל המנהיגות באותם ימים.

אני מתגוררת בשכונת אבוטור בירושלים מאז מלחמת יום כיפור ומצוקה ביטחונית אינה זרה לי. ישיבה בירושלים לא הרחק מהעיר העתיקה מחייבת נחישות ואמונה בצדקת הדרך. כן אני מגשימה בדרכי את חזון ההתיישבות בארץ ישראל ובירושלים בירתה. ירושלים האחת – ירושלים שאין שנייה לה.

ובכן מה מסתתר באמת מאחורי ה” אידיאולוגיה” ? האם לא אינטרסים פוליטיים? האם אין ה”אידיאולוגיה” משמשת כסות לכסאולוגיה ?

ולאחר התשובה הנ”ל , נכון להתייחס ליום שאחרי מבצע “עמוד ענן”.

הביקורת על סיום מבצע “עמוד ענן” אינה מוצדקת. צריך להניח שגם הממשלה רצתה להשיג יותר. היעדים שהוצבו היו רחוקים יותר. לא כולם התממשו. אבל במכלול השיקולים והגורמים האזוריים והבינלאומיים, זוהי כנראה התוצאה הטובה ביותר שיכולנו להשיג.

תושבי הדרום גילו חוסן יוצא דופן. תושבי המרכז למדו להכיר מקרוב את המצוקה המתמשכת של התושבים בישובים עוטפי עזה.

ממבצע “עמוד ענן” יצאנו בוגרים יותר, בשלים יותר, להבין שאין פתרונות קסם.

במבצע “עמוד ענן” היינו כולנו מאוחדים, להוציא גורמים בשולי החברה. ראינו שבאחדות כוחנו עולה. אם כך הדבר, מדוע שלא נפנה את יכולתנו להתאחד גם להצבת יעדים חברתיים ?

הבחירות בפתח. מוטב שגם בליכוד יציבו יעדים חברתיים ברורים. בתחילת מבצע “עמוד ענן” הצעתי לבנות כיפת ברזל חברתית (המאמר פורסם וניתן לקריאה ב”ליכוד שלי”).עוד  קודם לכן קראתי לצדק חברתי בפעילות הבנקאית (הכתבה פורסמה וניתנת לקריאה בליכודניק).

אני סבורה שיכולה להיות הסכמה רחבה בציבור להשגת יעדים אלה.

אלה יעדים שאני הצבתי לפעול ליישומם.

בבחירות הפנימיות בליכוד מספרי   157 אסתר שלמון (נשים).



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

מקומון בחדרה: פעילי הליכוד תמכו בצדוק!!

מקומון בחדרה: פעילי הליכוד תמכו בצדוק!!

ח”כ חיים כץ: קבלן קולות או קבלן ביצוע?