אונר”א OUT

 

 

סוף למשכורות למחבלים ולפעילות אונר”א בישראל: שני חוקים של ח”כ דן אילוז עברו בקריאה טרומית

היום (ד) דן אילוז מהליכוד העביר בטרומית שני חוקים משמעותיים המיועדים לחסום פעילות טרור ולהעניק כלים חוקיים נוספים למערכת הביטחון בישראל. החוק הראשון מתמקד בבנקים שבהם מוחזקים הכספים שמהם מועברים למחבלים מהרש”פ ולמשפחותיהם והחוק השני יבטל את החסינות שנתנה עד היום לארגון אונר”א בעקבות החשיפה לפיה עובדיה לקחו חלק פעיל בשביעי לאוקטובר ומשתפים פעולה עם החמאס.

מתוך כך יבוטלו כלל ההטבות לארגון אונר״א ופעילותו בישראל תיפסק לאלתר. הצעת החוק מגיעה בשיתוף פעולה בין קואליציה ואופוזיציה ועברה בתמיכה רחבה. מהלך זה מהווה צעד חשוב במאבק המתמד נגד הטרור בשיקום תחושת הביטחון ובהגנה על אזרחי המדינה. ההתמודדות עם האיום הטרוריסטי דורשת לא רק יעוץ ביטחוני ופעולות צבאיות, אלא גם כלים משפטיים יעילים שיאפשרו למערכת הביטחון להביס את הטרור.

החוקים המתוארים עשויים להוות פיתרון יעיל בייבוש מקורות המימון של ארגוני טרור למחבלים ולמשפחותיהם, ככלי להגבלת יכולתם של אותם ארגונים לבצע פעולות טרור, באיום על זרמי המזומנים שמגיעים מן השטח הפלסטיני. בנוסף, החוקים מאפשרים למדינה לפעול נגד ארגונים עוינים שפועלים נגד ישראל מתוך שטחה וכעת מתקבלת האפשרות לצמצם את השפעתם.

ח”כ דן אילוז: “הגיע הזמן שאנחנו כחברי כנסת נעמוד באומץ ובתקיפות נגד הטרור. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להמשיך במדיניות של עצימת עיניים. כל יום שעובר הוא יום שבו משפחות המחבלים ממשיכות לקבל תשלומים, עובדי אונר”א ממשיכים לבצע פעולות טרור במסווה של סיוע הומניטרי והטרור מקבל רוח גבית. עלינו לשים סוף לאבסורד למען ביטחוננו ולמען עתיד ילדינו. אנחנו עומדים כחומה בצורה מול הטרור. לא נרפה ולא נשלים עם המציאות הנוכחית. אנחנו לעולם לא נתפשר על ביטחוננו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

קלמן אל תסמוך על רונן בר !

אל המעיין! העיר ערד עוברת מהפכה תחת ראש העיר יאיר מעיין

יריב לוין ביקר בערד ויקים בעיר שלוחה של משרד המשפטים