סגן השר קרא נפגש עם ההנהגה הארצית של מחאת האוהלים

הצדדים הסכימו כי כי הפוליטיזציה של המאבק ודרך ניהולו רק הזיקו לו, בהרחיקם רבים בציבור הימני והדתי ובקרב העולים.

סגן השר איוב קרא נפגש אתמול (ג’) בלשכתו בכנסת, עם מספר חברים בהנהגת מחאת האוהלים – הגוף היציג מטעם דיירי כלל המאהלים ברחבי הארץ.  אנשי ההנהגה הארצית מסרו לקרא, על מוכנותם לדבר עם כל אדם ועם כל גוף – לרבות ועדת טרכטנברג.  זאת, למען קידום עניינִי של המצב הכלכלי־חברתי.  ההנהגה הבהירה, כי “קליקת רוטשילד” – אשר הביעה התנגדות להידברות – אינה מייצגת אף מאהל.  כמו כן נמסרו לסגן השר פרטים על מצוקות המאהלים, ועל הקשיים שחווים דייריהם.  הצדדים דנו בהשתלטות על הבניין בתל אביב, אשר אירעה אתמול (ב’), והסכימו כי פעולות אנרכיסטיות ובלתי חוקיות לא יקדמו את המחאה.  עוד הסכימו הצדדים, כי הפוליטיזציה של המאבק ודרך ניהולו רק הזיקו לו, בהרחיקם רבים בציבור הימני והדתי ובקרב העולים.  כמו כן הוסכם, כי ועדת טרכטנברג היא הכתובת הרלוונטית בעת הזו, וכי יש לתת לוועדה הזדמנות להוכיח את עצמה.

 

קרא הביע בפני אנשי ההנהגה סיפוק, על הקול הריאלי והפרקטי היוצא מהמאהלים, ואמר כי אמנם קיים פער גדול בדעות, אך נמצאה שפה משותפת.  קרא דיווח להנהגה על פעולות הממשלה ועל פעולותיו האישיות, בתחום הסוציו־אקונומי בשנתיים האחרונות;  סגן השר הבטיח להמשיך ולסייע ככל יכולתו לשפר את מצבו של המעמד הנמוך בישראל.  הנהגת מחאת האוהלים הודתה לקרא על דבריו, ומסרה לו הזמנה לבקר בשניים מהמאהלים, כדי להתרשם מהמצוקות בַּמקום וכדי להידבר עם יושביהם.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

שיתוף פעולה אקדמי עם ירדן : ההצלחה של סגן השר איוב קרא

איוב קרא הביע זעם על אי שיתופו במפגש של ראשי העדה הדרוזית

פני הדרוזים לשלום