סגן השר קרא לצלב האדום; “מצפים לבגרות מדינית מסוריה”

הסתיימה בהצלחה פגישתם של סגן השר לשת”פ אזורי איוב קרא ונציג הצלב האדום בישראל ראול ביטל. השניים נועדו על מנת לדון ברצונו של סגן השר לשכנע את הסורים לאפשר למשלחת הדרוזים אזרחי ישראל שאושרו על ידי משרד הפנים לבקר בסוריה דרך מעבר הגבול קוניטרה ולא דרך ירדן. “זוהי שעה לגלות בגרות מדינית משני הצדדים” אמר סגן השר בתום הפגישה

בתל אביב הסתיימה בשעה האחרונה פגישתם של סגן השר לשיתוף פעולה אזורי איוב קרא וראול ביטל נציג ארגון הצלב האדום על מנת לדון בהמשך הפעילות של קרא לפתיחת מעבר קוניטרה גם בעבור המשלחת של הדרוזים אזרחי ישראל שיציאתם אושרה על ידי משרד הפנים ולעת עתה, סוריה מתנה את ביקורם בהגעתם דרך ירדן.
 
כזכור, סגן השר קרא הצליח להוביל בשנתיים האחרונות הישגים חסרי תקדים בשיתוף הפעולה מול גורמים בינלאומיים, על מנת לאפשר את פתיחת מעבר קוניטרה לביקורים הומניטאריים ומעברי סחורות. עמדתו של סגן השר הייתה ועודנה כי שלום לא עושים באמצעות “עסקאות נדל”ן” אלא בעיקר בזכות שיתוף פעולה בין האנשים בשטח וגילוי קשב למצוקת האוכלוסיות משני צידי המתרס.
 
במהלך הפגישה העלה סגן השר את נושא הביקורים כמו גם נושאים נוספים בתחום קידום האפשרות לשיתופי פעולה ויצירת צעדים מול הסורים. “זוהי השעה לגלות בגרות מדינית ואחריות. מול ההגעה של אחמדינג’ד לאזור לשבש את תהליך השלום, נעמוד בעוז כדי להראות שבהידברות גם אם לא ישירה אפשר להגיע להישגים גדלים והולכים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

שיתוף פעולה אקדמי עם ירדן : ההצלחה של סגן השר איוב קרא

איוב קרא הביע זעם על אי שיתופו במפגש של ראשי העדה הדרוזית

פני הדרוזים לשלום