סבו סקר טוען הליכוד מפלגה גזענית

חבר הליכוד סבו סקר טוען כי הליכוד ,המוסדות וכעת גם המזכירות סותמים את הפה ולא מתחשבים בחברים הדרוזים. יעקב מאור המלומד אנחנו יודעים שאתה מאדרכילי השריונים ויועץ של היושב ראש ביבי נתניהו . והתאוריה והשקפת העולם שלך שלך שקופה כהו השמש אתה מזכיר את אביך וקבוצת המתנגדים לבגין ולשריוין אריק שרון כי הלך עם יוסי שריד רוצה לומר לך שאביך צדק ועם הזמן הדבר הוכח כנכון . 
ביבי מוענין בשיריונים עוזי דיין אמר על חברי המרכז מושחתיים 
אסף חפץ אמר אם היו מציעים לו במפלגת העבודה היה הולך אליהם 
יוסי פלד האמרה שלו לא חשוב העיקר להגיע למקבלי ההחלטות . 
כולם בעלי אינטרסים מובהקים השאלה הנשאלת על חשבון חברי המרכז שעבדו ימים כלילות והביאו מתפקדים ושכנעו אותם שביבי טוב ולא ימכור אותם.
 זבוטינקי אומר לפי המאמר שלך העיד לאסוף בצילו את כל החי בישראל 
כמליון וחצי בני מיעוטים חיים עם העם היהודי ובניהם אנשים נאמנים למדינת ישראל יותר מהיהודים עם הרבה חללים ונכי צבא נאמנים לתנועת הליכוד והיחידים שאומרים המדינה ליהודים ורוצים לחיות איתם באש ומים והולכים לפי תורת זיבוטינסקי ונלחמים על כל מתפקד ומתפקד . 
השאלה הנשאלת למה הסקטור שלנו הוזנח ומקופח ולא עושים לנו כבוד אפילו הביקור של נתניהו לערב הבלי שאין להם חמשה מתפקדים . ההפליה מתמשכת גם בדיבורים אתמול למשל ניתנה אפשרות דיבור לרמי לוי פעמים וסגן ראש עירית תלביב יפו לדבר פעמים . ולא נתנו לנציג בני המעוטים להתבטות פעם אחד זה אומר כמה אנחנו מופלאים לרעה . איפה הצדק החברתי והגיון . אין במוצדת זאב בן מיעוטים שיכול לנהל את מערכת המתפקדים ואין ליד ביבי עוזר בן מיעוטים להזכיר לכם שבתנועות אחרות יש הרבה עוזרים מהסקטור הדרוזי מדיניות איפה ואיפה וזה מוריד המיטובציה להביא עוד מתפקדים .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

צו מניעה נגד קיש

שיירת רכבי ליכוד בהוד השרון מעוז השמאל יצאה לדרך.

ביבס לא צריך להיות משקיף הוא צריך להיות הפרויקטור