נתניהו ברמז לקראת כניסה לרפיח בטקס האזכרה השנתי ללוחמי האצ״ל

היום (ה׳) רה״מ בנימין נתניהו השתתף בטקס האזכרה השנתי ללוחמי האצ״ל שנפלו בקרב על יפו, במהלכו ספד לנופלים והוקיר את פועלם למען עתיד המדינה בנאומו ״אם יפו הייתה נופלת בידי כנופיות הטרור שתקפו אותה גורל מדינתנו היה שונה, אבל התוצאה הסופית הייתה שתל אביב ניצלה והמדינה היהודית קמה״.

 בהמשך לדברים אלה הזכיר כי לוחמי האצ״ל עמדו במבחן לפני 76 שנים ולכן עלינו לעמוד במבחן ולהביס את אויבנו בעת הנוכחית . אולם למרות ההבדלים בין המערכה בתש״ח לבין המערכה הנוכחית ברצועת עזה, רה״מ ביקש להתייחס לנקודות חיבור שהוא זיהה על רקע האתגרים ודיבר על החשיבות בתגובתינו הצבאית אל מול מתקפת הטרור שעברנו ב-7 באוקטובר והדבקות במטרה.

בהמשך לדברים אלו ועל רקע הלחץ הבינ״ל לסכל את הפעולה הקרקעית ברפיח, ראש הממשלה שחרר רמז עבה לקראת פעולה אפשרית  והבטיח שישראל תפעל בכל מקום כדי לגבור על אויביה ״לרבות ברפיח״. עוד ביקש להזכיר ברוח זו על הכוונות של מבקשי נפשינו – אז וגם היום לחסל את המדינה היהודית. 

עוד בטקס השתתפו ח״כ מהליכוד צגה מלקו, יו״ר ההסתדרות הציונית יעקב חגואל ותא״ל במיל׳ פאגלין – נכדו של עמיחי פאגלין קצין המבצעים של ארגון האצ״ל. הטקס הושלם עם הופעה של להקת חיל התקשוב שליוותה את האירוע.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

הלן מזוז מונתה היום למשנה לראש עיריית רעננה

הלקח מהימים הלאומיים: אז עם מה אנחנו יוצאים?

גלנט ידע והתעלם !