נמרודי ליכודניק עד הרגע האחרון

נזכור את חברנו יצחק נמרודי תמיד

הבת אביבית כתבה על האיש הגדול הזה, על פועלו ליכודניק יוסיף בכתבה נוספת.

 

ביום 31.12.14 בשעה 23:10, שעה ועשר דקות לאחר סגירת הקלפיות של הפריימריז לליכוד, ליבו של אבי, יצחק נמרודי נדם .

כל כך אופייני וסימבולי עבור אבי לסיים את חייו ביום כזה.

למרות מצבו הבריאותי בתקופה האחרונה, היה לו חשוב לכבד את החברים מתנועת הליכוד שהוא כ”כ אהב והעריך ולהצביע עבורם בפריימריז. ככל הנראה המאמץ הכביר שעשה באותו יום הכריע אותו וזירז את מותו. היה לנו ברור שאין שום סיכוי שנצליח לשכנע אותו להישאר בבית ולא לממש את זכותו הדמוקרטית. בתמונות האחרונות מהקלפי ראיתי את האושר בעיניו וזה היה שווה הכל.

אבא היה אדם כריזמטי ודומיננטי בחיי המשפחה ובחייהם של רבים אחרים, איש שיחה אהוב ומוערך, עם לב רחב, בעל ערכים ואידיאולוגיה שעליהם נלחם עד הסוף, ללא פשרות. הליכתו הזקופה גם בימיו האחרונים השרתה על כולנו בטחון וגאווה. אי אפשר היה להתעלם מנוכחותו וכשדיבר כולם היה כמהים למוצא פיו.

ברצוני לומר תודה לכל מאות עם לא אלפי חברים, מכרים ומשפחה אשר הגיעו להלוויה ולשבעה כדי להיפרד מאבי.

חימם את ליבנו לראות כי כל חברי תנועת הליכוד לרבות פעילים, חברי כנסת בעבר ובהווה, שרים בעבר ובהווה ונשיא המדינה מר רובי ריבלין הגיעו לנחם את המשפחה וללוות את אבי בדרכו האחרונה . הוכחתם כי חברי תנועת הליכוד נמצאים ותומכים גם בזמנים הקשים ולא שוכחים את מי שתמך, פעל, יעץ, השפיע, העריך וליווה גם בתקופות השפל ונלחם יחד איתם על האידיאולוגיה וערכי התנועה. היום ברור לי יותר מתמיד שתנועת הליכוד הם חלק בלתי נפרד מהמשפחה!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

תל אביב הצפון מנצח את הדרום בהצבעה למח”ל

משתתפים בצערו של יואל פדלי על פטירת אם המשפחה מרגלית פדלי.

קואליצית ה 64 תנו דוגמה !