מצבם של בתי החולים הציבוריים הוא לא “ירושה קשה”!

בכנס שערכה ח”כ קטי שטרית (הליכוד), דנה השדולה למען בתי החולים הציבוריים בישראל במצבם הקשה ומההתעלמות לה הם טוענים מצד המדינה. ברקע להתגברות הקורונה, ובעיצומו של גל נוסף, קוראת השדולה למדינה להתעורר ולהתעשט – לפני שיהיה מאוחר מדי. ח”כ שטרית אמרה בכנס: “במקום להתמודד עם האתגרים האמיתיים של בתי החולים הציבוריים, הלוחמים בחזית הקורונה, אלה נאלצים לחזר על הפתחים בבקשה לתקציבים ולסיוע כדי שיוכלו להבטיח את תפקודם”.

אין ספק שהמצב הקשה שתיארו רופאים ואנשים מתוך המערכת, הוא בלתי נסבל על הדעת ובלתי סביר שניאלץ לשלם על ההזנחה הזאת מחיר ציבורי. יש להבטיח מודל תקצוב ההולם את צרכיה של מערכת הבריאות בישראל ולהעביר באופן מיידי את התקציב החסר לבתי החולים.

הבעיה האמתית היא שהממשלה הנוכחית הושבעה, ושר הבריאות הנוכחי הורוביץ נכנס ללשכתו – כשמצב הקורונה בישראל היה מהטובים בעולם – וכולם יכלו רק לקנא בנו. אי אפשר לטעון ל”ירושה קשה” בכל מה שקשור לנושא הבריאות, שכן הוא טופל עד רמת ההזמנות לחיסון שלישי לאזרחי ישראל. בסופו של יום, מי שנשארו עם הפה פעור הם אזרחי ישראל – לאור מחדליה של הממשלה הנוכחית להפוך את הקערה על פיה, ולהביא אותנו לדיונים תיאורטיים בסגרים ובדיונים אם כן או לא לפתוח את שנת הלימודים. המצב הזה הוא בלתי נסבל לא כי חובת העשייה על הממשלה – אלא דווקא כי מי שאוחזים במושכות הם אלה שביקרו כל כך את הממשלה הקודמת ואת העומד בראשה, נתניהו. מסתבר, שכשמילים הן בחינם – אין לאף אחד בעיה לדבר פקא-פקא. לקבל אחריות? זה כבר דבר אחר לגמרי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

גלנט ידע והתעלם !

מעטים מול רבים: הכירו את הקפלניסטים של הימין

גלנט החיפזון מן השטן