מלך הקריות

אין תחליף לניסיון. את חיים צורי לא עשו באצבע. 40 שנות ניסיון מהן כמעט 30 על כס ראש עיריית קריית מוצקין מכתירים אותו ללא עוררין למלך הקריות – ראש העיר המנוסה ביותר וגם להערכתי חבר הליכוד הבכיר ביותר בקריות.
לצורי רשומה מצווה גדולה, עת הצליח לכבוש את הקריה המפאיניקית ולהעבירה לידי הליכוד. לאורך שנים סירב בעקביות להתמודד על מקום בכנסת והוא נחשב לראש עיר אהוב ומקובל במימדים שלא הכרנו: לבחירות האחרונות התמודד לבדו וזכה לניצחון מזהיר במספרים חסרי תקדים.

מהסיבה שהוא אינו מבקש לעצמו אלא לעירו, צורי ממלא פוזיציה מאוד עקרונית בליכוד ושרים וחכים נתמכים על ידו על פי פרמטר של עשייה נטו.
לאחרונה נחל אכזבה משני שרים בכירים: ישראל כץ לא מילא אחר בקשה פעוטה של חיים צורי בנושא תחנות המטרונית, אך דווקא שר הביטחון בוגי יעלון הפתיע לרעה כשסירב ליוזמתו הברוכה של צורי – להחיל ארנונה על מפעלי רפא״ל שנמצאים בתחומה של עיריית קריית מוצקין, מה שיעשיר את קופת העירייה בכמה מיליוני שקלים שמצד אחד יעזרו לאזרח הקטן ומצד שני לא יגרעו כמעט כהוא-זה מתקציב הביטחון.
עדיין לא מאוחר לתקן ואני קורא לשר הביטחון לנהוג בהיגיון ולהצטרף ליוזמת צורי שהיא טובה לכולם ובלשון המעטה אינה מזיקה לאיש.
כמי שמאורע באזור הקריות, למדתי לא להתרגש מרעשי הרקע שעושים אחרים בדבר מספר חברי המפלגה שנמצאים תחת אמתחתם. בייחוד אמורים הדברים לגבי ראשי עיר אחרים באזור שמתפארים במפקד זה או אחר, אך בפועל גם מי שהם פוקדים מגלה באחוזים ניכרים עצמאות פוליטית ולא צייתנות פטרונית.
אומר לכם מידיעה מוצקה: מפקד המתפקדים שערך חיים צורי עוד יכה גלים במפלגה וידהים את אלו שיתחילו להזיע כדי לשחרר לפתחו. עבור כמה מהם זה עלול להיות מאוחר מדי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

צו מניעה נגד קיש

שיירת רכבי ליכוד בהוד השרון מעוז השמאל יצאה לדרך.

ביבס לא צריך להיות משקיף הוא צריך להיות הפרויקטור