מכתבם של נאמני א”י לנתניהו ושריו

בס”ד
‏יום שלישי י’ סיון תשס”ט
‏02 יוני 2009

אל שרי הממשלה וחברי הכנסת של הליכוד
נאמני א”י.

ביום ב’ השבוע 1.6.09 עלו כוחות משטרה ודחפורים של צה”ל בהוראת שר הביטחון, כרתו מטע והחריבו מבנים ליד אלון מורה, דבר שגרם להתחממות הגזרה כולה על רקע האוירה וההצהרות בנושא עקירת מאחזים.
כולנו מודעים לבעיות הבניה הקשות ביו”ש, בעיות שלמרבה הצער מלובות על ידי שר הביטחון כהמשך למדיניותה העויינת להתיישבות של ממשלת השמאל הקודמת.
אנו סבורים שחובה על הממשלה הנוכחית לפתור את בעיות הבניה ביו”ש ובעיות המאחזים מתוך גישה אוהדת להתיישבות באופן שיאפשר את הרחבת ההתישבות היהודית ויחזק את אחיזתנו בארץ ישראל, זאת תוך הידברות והסכמה עם תושבי האיזור לגבי פתרון הבעיות הקיימות.
התנהלותו הנוכחית של השר אהוד ברק גורמת למחלוקת ולפילוג במחנה הימין ולחוסר אמון מרחיק לכת בין ציבור המתיישבים ותומכיו לממשלה ולליכוד, אסור לאפשר למפלגת העבודה להכתיב את התנהלות הממשלה בנושא, כאילו השלטון לא התחלף. מאבקים פנימיים במחנה הימין עלולים לערער את בסיס הממשלה, כפי שכבר קרה בעבר, ואף לגרום לפגיעה במדינה. אנו קוראים לליכוד כמפלגת השלטון לנהל את המשבר באופן שירגיע את השטח ולחתור לפתרון מתוך גישה הנאמנה לדרך המחנה הלאומי.

אשל גדי – חבר מרכז.
גרוס שי – חבר מרכז.
העצני בעז – חבר מרכז.
הפלר מאיר – חבר מרכז.
זילברמן יחזקאל – חבר מרכז.
עמשלם שלמה – חבר מרכז.
קוונצל גנריך – חבר מרכז.
שטרן שבח – חבר מרכז.
שירן שבתאי- חבר מרכז.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

צו מניעה נגד קיש

שיירת רכבי ליכוד בהוד השרון מעוז השמאל יצאה לדרך.

ביבס לא צריך להיות משקיף הוא צריך להיות הפרויקטור