מיזם “אהבה בליכוד” של צעירי הליכוד פורץ דרך

מושיקו פסל, יו"ר צעירי הליכוד.

מזה מספר ימים עוסקת התקשורת בישראל במיזם חדש פרי היוצר של “צעירי הליכוד”. מושיקו פסל, יו”ר צעירי הליכוד, אומר כי מדובר בפרויקט שבבסיס שלו מדבר לכל מי שמעוניין לקחת בו חלק, כדי למצוא אהבה בזמנים הקשים שהקורונה מגבילה אפשרויות של בילוי ופנאי.

“למה צריך לשדך את צעירי הליכוד אלו באלו?”, שואל אברי גלעד בכתבה שעוסקת במיזם החדש של צעירי הליכוד. המיזם הוא אידיאולוגי ימני וכל מי שרוצה להצטרף אליו מוזמן, ונוצר כתוצאה מהסגר שהגביל את אפשרויות הפנאי. זוהי איזושהי נישה בצעירי הליכוד, שהעיסוק שלהם בשידוכים הוא כמובן זניח אל מול הפעילות הפוליטית שהם יוזמים.

שיר הלל, שמשתתפת במיזם “אהבה בליכוד” מעידה שהיא מקבלת הרבה הודעות באינסטגרם, בניגוד לכל הציפיות מהמיזם. “זה אומר שזה עובד טוב וצריך שיהיה מצע אידיאולוגי משותף להקמת בית בישראל”. מדובר במיזם שנועד לחבר בין אנשים ולכן מדגישים בצעירי הליכוד, שכולם מוזמנים – אנשים מכל הקשת הפוליטית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

נזיד עדשים של חיים גורן

מיצוי לחימה או וגם ירידה על הברכיים

רגב הוד קול ישראל על הבמה העולמית