מהפכת הדרכים של השר ישראל כץ

שר התחבורה ישראל כץ בראיון וידיאו ל”ליכודניק” מוכיח כי עתיד התחבורה בארץ שונה ממה שאנו רגילים לחשוב.

לקראת ראש השנה תשע”א יצאנו, צוות ליכודניק בראשות העורך אלי חזן, לראיין את שר התחבורה ישראל כץ לקראת השנה החדשה בכלל והשנים הבאות בפרט.

שהרי, בעיות התחבורה הולכות ותופסות מקום מרכזי בחייהם של אזרחי ישראל. לא רק תאונות הדרכים כי אם גם הצפיפות בכבישים וסוגיות אחרות מצריכים פתרונות שיועילו לעתיד.

השר כץ ישב נינוח במשרדו ונראה בטוח בדרכו. הרושם הוא כי כץ מעורב לחלוטין בכל הנעשה וכי יש לו משנה סדורה. האם הוא בולדוזר כפי שמתארים אותו מקורביו? השנים הבאות יעידו על כך, לטוב ולרע.

השר התייחס למלחמה בקטל בדרכים, לרפורמת היבוא המקביל, לתשתיות התחבורה העתידיות ובייחוד לרכבת מתל אביב לירושלים. מסתבר כי במשרד התחבורה יושב שר שאיננו מוכן לחכות וכי האמביציה הפוליטית האישית מתועלת למען האינטרס הלאומי החשוב.

אי אפשר להתכחש לעובדה כי עד שכץ הגיע רוב הפרויקטים היו תקועים ואילו הראיון עימו חושף את האתגרים עימם הוא מתמודד.

מסתבר כי על הרכבת מאשקלון לבאר שבע כבר החלו לעבוד וכי מחכה לנו רכבת מעכו לכרמיאל ורכבת העמק אף תחדש ימיה כקדם. גם הרחבתו של כביש 6 לא נפקדה.

בהקשר המדיני מגבה השר כץ את ראש הממשלה ותומך בו במאת האחוזים. יחד עם זאת, הוא מתנגד להמשך ההקפאה ובטוח כי בליל ה – 26 לספטמבר, מספר שעות לאחר שיסיים לקבל את אורחיו בסוכה המסורתית בביתו, הדחפורים יחלו לעבוד.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

חברי מרכז הליכוד מגיבים להפגנות: מדובר באנרכיסטים

מס-פקדון הוא מס אווילי.

האם מדובר בירוקים ? או אולי באנרכיסטים אדומים ?