מדמון עם המפגינים

הפגנת יחיד של שלמה מדמון בכניסה לשכונת גאולים שכונה בכפר סבא משנות החמישים

שלמה מדמון, חבר התנועה מכפר סבא, קבע את אוהלו  בשכונה שרוב צעיריה לאחר שנה שנתיים שיתחתנו ועזבו את הבית נאלצו לחזור להורים להשתקם מחמאת נטל השכירות ויוקר המחייה, גם ששני בני הזוג עובדים צרכים בסיסים אלה מעון,מזון,מלבוש,מורה,מרפא אינם מוצר צריכה הם זכויות יסוד ועל כן הוא אומר לנו כי כל ממשלה צריכה לתת את הדעת על כך.

 

“חכם עושה מיד מה שפחות חכם עושה בסופו של דבר”

אופייני ביותר לאשת הברזל, ח”כ מירי רגב, ליזום כנס חירום נוכח המחאה הציבורית שחוצה מפלגות והכרה גורפת של מומחי הכלכלה בישראל, לרבות נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, המבוגר האחראי לכלכלת המדינה באומרו “המפגינים צודקים”.
עוד מתחילת הקדנציה ח”כ מירי רגב גילתה אחריות ועמדה כחומה בצורה למנוע הטלת מע”מ על פירות וירקות ומניעת מס בצורת והובלת אג’נדה בליכוד לבנייה לזוגות צעירים לדירה ברת-השגה. מנהיגות גורפת עם תודעה וחזון.
חבל שהיישום הינו בידיים אחרות שלא השכילו לעשות והובילו אותנו “לבור פי שחת”.
אין זו הלקאה עצמית ולא מוכיח בשער, זו ביקורת פנימית בונה ללמוד משגיאות העבר על מנת לתקן בעתיד. עובדה חיובית שראש הממשלה נוקט צעדים מחויבי המציאות ועל כך יישר כוח.
שנתיים וחצי חלפו מאז הבחירות, הייתה קואליציה של ברזל ויכולנו ליזום פריצת דרך משמעותית ומהפכנית בנושאים חברתיים פנימיים ומדיניים, ורפורמות בהישג יד כפי שראש הממשלה הבטיח. לא תמיד צריך לעשות מה שנוח, צריך לעשות מה שצריך ע”מ להגיע לתכלית.
כיום לצערי האיזון הופר בין האמון של הבוחרים לבין ההנהגה. יש חוסר שביעות רצון גובר בהתנהלות ההנהגה גם פנים תנועתי באטימות מוסרית כלפי המוסדות ופעילים מרכזיים בתנועה שהתריעו בעוד מועד.
משטרים וממשלות קורסות לא ממלחמות חיצוניות אלא דווקא מהתקוממות פנימית. נפילת הגוש הסובייטי הריכוזי נבע משינוי תפיסה של האנושות המשתנה.
מעניין דווקא הליכוד שנושא את הדגלים החברתיים שבשמם יוצאים לבוחר, כשהוא מגיע לשלטון הדבר שהוא עושה, מקשה ומדכא את הציבור שתלה בו תקוות.
ועל כן, יש לצאת בקריאה להנהגה להיות קשובים לזעם ולתגובות המדאיגות ולהגיע אל אותם רבדים ברמות חיים של כל אותם מוחים כיום מהצפון ועד הדרום ולהציב פתרונות קונקרטיים ומידיים בצו שעה ובנחרצות כי יאה להנהגה החלטית.

הכנס יתקיים ביום חמישי 4.8.2011 בשעה 16:00 באולם חאן הדקל באור יהודה, יתרום לסיעור מוחות בין החברים למצוא איזון נכון בין הביקורת הבונה כלפי הממשלה ושריה לבין הצעדים שמחובתנו לנקוט כחברי מרכז ופעילים מרכזיים נוכח המחאה הגוברת בקרב ציבור הצעירים שעובדים וזועקים.
ברור לכולנו שננהג במשנה זהירות לא לשפוך את המים עם התינוק.

בכבוד רב
שלמה מדמון
חבר מרכז ומזכירות הליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

אנשי ליכוד – משת”פים של ארנון !

אבי דיכטר : “השופט פוגלמן נאחז בקרנות הסניוריטי!

אלדד יניב על פי אבישי מתיה