מבקשי רישיון נהיגה לאופנוע מכל הדרגות, יהיו פטורים ממבחן עיוני, אם ברשותם רישיון מדרגה B

בעקבות פנייתו של ח”כ כרמל שאמה יו”ר שדולת רוכבי הדו גלגלי בכנסת: ישונו התקנות

בעקבות פנייתו של ח”כ כרמל שאמה-יו”ר שדולת רוכבי הדו גלגלי בכנסת למשרד התחבורה ישונו התקנות העוסקות במבחן עיוני לדרגות רשיון –  A.A1.A2 אופנוע, כך שמבקשי רישיון נהיגה לאופנוע מכל הדרגות, יהיו פטורים ממבחן עיוני, אם ברשותם רישיון מדרגה B (רישיון נהיגה לרכב) , ולמי שאינו מחזיק רשיון מדרגה B ומבקש לראשונה רשיון לאופנוע, לחייב במבחן עיוני לדרגה B. התקנות יכנסו לתוקף בחודשים הקרובים לאחר אישורם בועדת הכלכלה של הכנסת.

 

יצוין שעפ”י התקנות הנוכחיות  ישנה חובה לבצע פעמיים את אותה תיאוריה לשני הרישיונות. בעלי רישיון מוגבל ל-33 כ”ס מחויבים כיום לעבור פעם נוספת תיאוריה זהה לתיאוריה שעברו לרישיון המוגבל על מנת לקבל רישיון נהיגה לאופנוע בלתי מוגבל בהספק.

 

ח”כ שאמה:” אני מברך את שר התחבורה וצוות משרדו שמציגים גישה רעננה תוך מטרה לחסוך בבירוקרטיה מיותרת מהאזרח מבלי להתפשר על נורמת הבטיחות ובכך משווים את ישראל למדינות המתקדמות בעולם”

 

ח”כ שאמה ציין כי שינוי התקנות יתקן עוול שכן אין צורך בתיאוריה נוספת שכן התמרורים וכללי הנהיגה הם אותם כללים. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

יום הולדת לאבי דיכטר

הדרך למשילות עוברת דרך ניקוי אורוות בכנסת

דודי אמסלם – אופוזיציונר מצטיין!